کد خبر : 1993257 | 19 دی 1402 ساعت 22:51 | 40.2K بازدید | 27 دیدگاه

رسمی: تیمو ورنر به تاتنهام پیوست

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی، با قراردادی قرضی از لایپزیش به تاتنهام پیوست.

رسمی: تیمو ورنر به تاتنهام پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر ۲۷ ساله با درخشش چشم‌گیر در لایپزیش آلمان توانست توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. دو باشگاهی که او را به‌طور جدی می‌خواستند، چلسی و لیورپول بودند که درنهایت ستاره آلمانی به چلسی پیوست.

او در چلسی عملکرد قابل قبولی داشت و در مجموع در ۸۹ بازی برای آبی‌ها، ۲۳ گل به ثمر رساند و به این تیم کمک کرد که لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۱-۲۰۲۰، سوپرجام اروپا در آگوست ۲۰۲۱ و جام باشگاه‌های جهان در فوریه ۲۰۲۲ را کسب کند.

1976822

او درنهایت اما به لایپزیش پیوست و برخلاف انتظار نتوانست دوران طلایی‌اش را در این باشگاه تکرار کند. او همچنین بارها دچار مصدومیت شد تا در رسیدن به فرم خوبش در لایپزیش ناتوان باشد.

زمان یک انتقال دیگر رسیده بود و چه چیزی بهتر از بازگشت به لیگ برتر! به گفته رسانه‌ها منچستر یونایتد و تاتنهام به‌طور جدی خواهان جذب ورنر بودند. ستاره آلمانی لایپزیش علاقه‌ای به گزینه تاتنهام نداشت اما پس از صحبت با آنگه پوستکوگلو راضی به این انتقال شد.

این انتقال دقایقی قبل توسط باشگاه تاتنهام تایید شد. قرارداد ورنر با باشگاه شمال لندنی قرضی تا پایان فصل و با بند خرید ۱۷ میلیون یورویی است.

دیدگاه‌ها