کد خبر : 1994247 | 24 دی 1402 ساعت 00:23 | 19.1K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراف رئیس اینتر:

با آلگری تماس گرفتم ولی خوشحالم مربی تیمم نشد

بپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر، می‌گوید برای جانشینی آنتونیو کونته، با ماسمیلیانو آلگری تماس گرفته است.

با آلگری تماس گرفتم ولی خوشحالم مربی تیمم نشد

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری با عملکردی خارق‌العاده در بخش اول فصل، قهرمان نیم‌فصل شد و سال جدید را با صدرنشینی آغاز کرد. اگرچه یوونتوس نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آنهاست و هر لحظه ممکن است جای آنها را در صدر جدول بگیرد.

بپه ماروتا در گفتگوی با اسکای اسپورت، درباره صدرنشینی و رقابت با یوونتوس گفت: «هدف اصلی ما در اینتر قهرمان شدن در هر رقابتی است که در آن حضور داریم. مشکلاتی وجود دارد اما نباید هیچ بهانه‌ای داشته باشیم. ما باید ذهنیت‌مان را مثبت نگه داریم و بازی به بازی جلو برویم.

بهترین تیم قهرمان خواهد شد و اگر آن تیم ما نباشیم، کلاه‌مان را برای احترام به حریف برمی‌داریم. هدف ما قهرمانی است اما هیچوقت مغرور نشده‌ایم که بگوییم قطعا اسکودتو را خواهیم برد. ما تا آخر می‌جنگیم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

1978325

یوونتوس یک رهبر بسیار باتجربه دارد. آلگری ذهنیتی قوی را در تیمش ایجاد کرده است. آنها با مشکلاتی که دارند، از جمله آسیب‌دیدگی، هنوز به شدت قدرتمند هستند. رسانه‌ها همیشه درباره بازی رودرروی اینتر و یووه صحبت می‌کنند و می‌گویند جنگ اسکودتو، اما به‌نظرم کلید قهرمانی پیروزی در بازی‌های دیگر است و من معتقد نیستم که آن بازی برای اسکودتو تعیین‌کننده باشد.»

او در نهایت درباره شایعات گذشته مبنی بر سرمربی‌گری آلگری در اینتر گفت: «زمانی که می‌دانستیم کونته از اینتر می‌رود، مجبور شدیم با مربیانی تماس بگیریم. لیست نهایی ما آلگری و اینزاگی بودند. با آلگری تماس‌هایی داشتیم اما در نهایت با اینزاگی به توافق رسیدیم. با احترامی که برای آلگری قائلم، اما بسیار مفتخریم که اینزاگی را به خدمت گرفتیم.»

دیدگاه‌ها