کد خبر : 1995260 | 27 دی 1402 ساعت 14:51 | 20.4K بازدید | 16 دیدگاه

باید بازی خودمان را به حریف تحمیل کنیم؛

بنتو: مقابل فلسطین فقط برد می‌خواهیم

سرمربی امارات معتقد است شاگردان او در دومین دیدار خود کار دشواری مقابل فلسطین خواهند داشت.

بنتو: مقابل فلسطین فقط برد می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، امارات که در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه 3 بر 1 مقابل هنگ کنگ پیروز شد، فردا برابر فلسطینی قرار می‌گیرد که با نتیجه 4-1 مغلوب ایران شده است.

پائولو بنتو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی عنوان کرد: انتظار یک بازی متعادل و دشوار را دارم. فلسطین از نظر بدنی قوی است و به صورت مستقیم حمله می‌کند و چندین بازیکن دارد که در توپ‌های بلند خوب هستند.

او ادامه داد: سبک فلسطین شبیه سبک هنگ کنگ است و باید مراقب باشیم و با نقاط قوت تیم فلسطین مقابله کنیم. ما باید برای برنده شدن سبک خود را به مسابقه تحمیل کنیم. هدف ما پیروزی و رسیدن به شش امتیاز است، اما این کار آسانی نخواهد بود. بازی سختی در برابر یک رقیب قدرتمند خواهد بود که باید واکنش خود را پس از باخت در اولین مسابقه نشان دهد.

سرمربی پرتغالی با تاکید بر اینکه بازیکنان مصدومی دارد که شرایط آنها پس از تمرین امروز نشخص خواهد شد، گفت: ما خواهیم دید که چه گزینه‌هایی در دسترس ما هستند. مشکلات متعددی داریم و شاید فردا ترکیب اصلی را مشخص کنیم، اما همانطور که گفتم برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم و به حریف احترام می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها