کد خبر : 1995306 | 27 دی 1402 ساعت 17:55 | 11.2K بازدید | 5 دیدگاه

تاجیکستان بدون تغییر مقابل قطر:

حنانوف و رفقا آماده خلق اولین شگفتی جام ملت‌ها

تیم ملی تاجیکستان بدون تغییر نسبت به بازی چین مقابل قطر به میدان ‌می‌رود.

حنانوف و رفقا آماده خلق اولین شگفتی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تاجیکستان با توجه به تساوی چین و لبنان با انگیزه مضاعف مقابل چین به میدان خواهند رفت و به دنبال کسب امتیاز مقابل میزبان مسابقات خواهند بود.

تاجیکستانی‌ها که در اولین حضورشان در جام ملت‌های آسیا نمایش خوبی مقابل چین ارائه کردند و شانس پیروزی در این مسابقه را داشتند، در موقعیتی ایده‌آل برای خلق شگفتی در جام قرار گرفته‌اند‌، با توجه به تساوی چین و لبنان آنها در صورت برتری مقابل قطر می‌توانند با یک تساوی مقابل لبنان صعود به مرحله بعد را قطعی کنند.

تساوی مقابل قطر برای تاجیکستانی‌ها نتیجه بدی حساب نمی‌شود و دیدار مقابل لبنان را تبدیل به یک فینال و مسابقه حساس در تاریخ فوتبال تاجیکستان می‌کند.

تیم ملی تاجیکستان بدون تغییر نسبت به بازی چین در این مسابقه حضور پیدا کرده و پیتر شگرت از عملکرد بازیکنانش در بازی نخست راضی بوده است.

احسان پنجشنبه، منوچهر صفروف و وحدت حنانوف، سه بازیکنی که سابقه حضور در لیگ ایران را دارند، در ترکیب تاجیکستان حضور دارند، احسان پنجشنبه برای ذوب آهن و منوچهر صفروف برای پرسپولیس بازی کرده بود، وحدت حنانوف هم که یکی از بهترین بازیکنان تاجیک مقابل چین بود، در حال حاضر عضو باشگاه پرسپولیس است.

تاجیکستانترکیب تاجیکستان به شرح زیر خواهد بود:

رستم یتیموف، احتم نظروف، زائر جورِبایف، وحدت حنانوف، منوچهر صفروف، احسان پنجشنبه، علی‌شیر شکروف، همدانی کمالوف، علی‌شیر جلیلوف، رستم سایروف

دیدگاه‌ها