کد خبر : 1995734 | 30 دی 1402 ساعت 02:44 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

بند جالب قرارداد ستاره بایرن: دو بازی دوستانه!

یکی از بندهای قرارداد هری کین، ستاره بایرن مونیخ، برگزاری دو بازی دوستانه با تاتنهام است.

بند جالب قرارداد ستاره بایرن: دو بازی دوستانه!

به گزارش "ورزش سه"، کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو تاتنهام را ترک کرد و راهی بایرن مونیخ شد تا تجربه حضور در فوتبال آلمان را به دست آورد. 

این بازیکن خیلی زود توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت و به فوق ستاره بایرن در فصل جاری تبدیل شد که گل‌های مهم و حساسی را در طول این مدت برای آنها به ثمر رسانده و رکوردهای بسیاری را هم به نام خودش ثبت کرده است.

درخشش او در بایرن نشان داد که اصرار و تلاش و هزینه قابل توجه پرداخت شده از سوی این باشگاه برای جذب او بیهوده نبوده است، خصوصا که مدیران تاتنهام شروط متفاوتی را برای انتقال او در نظر گرفته بودند و در نهایت دو طرف برای امضای قرارداد به توافق رسیدند. 

1974276

حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده که یکی از بندهایی که در قرارداد این ستاره انگلیسی گنجانده شده مربوط به برگزاری دو بازی دوستانه بین بایرن و تاتنهام است. 

قرار است اولین بازی دوستانه در تابستان سال آینده برگزار شود و احتمالا در دومین آخر هفته ماه آگوست که حدود دهم آگوست (20 مرداد) خواهد بود در لندن انجام می‌شود و تمامی سود حاصل از آن به تاتنهام تعلق خواهد گرفت. 

دیدگاه‌ها