کد خبر : 1996126 | 30 دی 1402 ساعت 21:55 | 26K بازدید | 31 دیدگاه

اخم‌های ستاره کره جنوبی باز ‌نمی‌شد! (عکس)

سون هیون مین ستاره تیم ملی کره جنوبی از عملکرد این تیم مقابل اردن رضایت نداشت.

اخم‌های ستاره کره جنوبی باز ‌نمی‌شد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم پرستاره و قدرتمند کره‌جنوبی به سختی توانست شکست مقابل اردن را با نتیجه تساوی عوض کند و این موضوع کام سون هیون مین ستاره تاتنهام و تیم ملی کره را تلخ کرده بود.

این تیم که از بازیکنان مطرحی در ترکیب‌اش بهره می‌برد پس از گل زودهنگامی که وارد دروازه اردن کرد به نظر می‌رسید یک برد ساده و پرگل را رقم بزند اما نیمه نخست را با شکست به پایان رساند و در وقت‌های قانونی نیمه دوم همچنان از حریف نه‌ چندان قدرتمند خود شکست خورده بود، کره در وقت‌های اضافه نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند و کاپیتان این تیم پس از سوت پایان مسابقه با چهره‌ای درهم زمین مسابقه را ترک کرد.

1981154

این بازیکن که تجربه بالایی دارد و در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرده توقع بیشتری از خودش و همبازیانش داشت تا حتی تحت فشار شکستی که خورده بودند بازی بهتری به نمایش بگذارند اما کره‌ای‌ها در این مسابقه با مشکلات هجومی زیادی رو به رو بودند و تنوع تاکتیکی برای رسیدن به دروازه اردن نداشتند.

کره جنوبی در بازی بعدی باید به مصاف مالزی برود و با پیروزی پرگل مقابل این تیم صدرنشینی خود را قطعی کند، در صورت شکست بحرین مقابل اردن کار به تفاضل گل خواهد کشید و کره‌ای‌ها باید برد پرگلی را مقابل مالزی رقم بزنند تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند.

دیدگاه‌ها