کد خبر : 2002817 | 28 بهمن 1402 ساعت 15:16 | 37.5K بازدید | 34 دیدگاه

این درس بزرگی است

در رئال به ما یاد دادند دوم شدن هیچ ارزشی ندارد

رافا بنیتس در مورد جدایی ژاوی از بارسلونا حرف زد و مثال جالبی از روزهای حضورش در رئال مادرید مطرح کرد.

در رئال به ما یاد دادند دوم شدن هیچ ارزشی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس محصول آکادمی رئال مادرید است و مربیگری را نیز از تیم های پایه این باشگاه شروع کرد. او که در اوایل دهه 90 مقطعی کمک مربی رئال بود، در فصل 16-2015 سرمربی تیم شد، هرچند نتوانست بیشتر از 6 ماه دوام بیاورد و زیدان جانشینش شد.

1991850

بنیتس حالا مربی سلتاست و امشب تیمش باید به مصاف بارسلونا برود. وقتی از او در مورد وضعیت بحرانی بارسا و جدایی ژاوی در پایان فصل سوال شد، پاسخ داد: «همه ما مربیان فشار را حس می‌کنیم. توقعات از یک مربی بسیار بالاست ولی بسیار مهم است که هواداران بدانند واقعیت تیمشان چیست و اینکه تا چه اندازه توان برآورده کردن اهداف و انتظارات را دارد. ژاوی یک بررسی و ارزیابی کلی از تیمش کرده و اینکه تا چه حد می‌تواند به اهداف از پیش تعیین شده برسد. در نهایت تصمیم گرفت که برود چون در خودش و تیمش کمبودی حس کرد.»

بنیتس ادامه داد: «او فصل قبل بارسا را قهرمان کرد ولی امسال اوضاع برایش خوب پیش نرفت. در رئال به ما یاد دادند که دوم شدن هیچ ارزشی ندارد و همیشه باید برای قهرمانی جنگید. این درس بسیار بزرگی است. همیشه یک تیم اول می‌شود و تیم دوم را کسی به یاد نمی آورد. توقعات از ژاوی در بارسا بسیار بالاست اما رسیدن به خواسته‌ها تا حد زیادی به ابزارهایی که به شما داده می‌شود، بستگی دارد.»

دیدگاه‌ها