کد خبر : 2003385 | 30 بهمن 1402 ساعت 23:27 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

ادن هازارد:

احتمال قهرمانی تاتنهام در لیگ برتر خنده‌دار است!

از نظر ادن هازارد، ستاره سابق چلسی، احتمال قهرمانی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس خنده‌دار است.

احتمال قهرمانی تاتنهام در لیگ برتر خنده‌دار است!

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد به این ایده که تاتنهام در حال حاضر بهتر از چلسی است، خندید و معتقد است که آن‌ها شانسی برای قهرمانی ندارند.

تاتنهام در این فصل تحت هدایت آنگه پوستکوگلو پیشرفت کرده و در حال حاضر در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد. آن‌ها در حال حاضر تنها دو امتیاز با 4 تیم برتر فاصله دارند.

1992732

شروع قدرتمند تحت هدایت این مربی استرالیایی باعث شد که بسیاری آن‌ها را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنند، البته قبل از اینکه از لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی در صدر جدول عقب بیفتند.

در همین حال، چلسی نتوانسته سرمایه‌گذاری یک میلیارد یورویی خود را که در 18 ماه گذشته روی استعدادهای جدید خرج شده، به خوبی در زمین اجرا کند و در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

1992734

هازارد در دوران حضورش در چلسی دو عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و در 17 بازی مقابل اسپرز 6 گل به ثمر رساند. با این حال، علی‌رغم موقعیت‌های متفاوت آن‌ها در لیگ، هازارد با خنده گفت که اسپرز بهتر از چلسی نیست و همچنین تایید کرد رقبای باشگاه سابقش در آینده هم قهرمان لیگ نخواهند شد.

هازارد که در پادکست جان اوبی میکل، هم‌تیمی سابقش در چلسی صحبت می‌کرد، گفت: "لیگ برتر بسیار سخت است و اکنون می‌بینید که منچسترسیتی بهتر از چلسی است، همین‌طور لیورپول را بهتر از چلسی می‌بینید. در همین لحظه میکل حرفش را قطع کرد و گفت: "تاتنهام؟" اما هازارد به سرعت پاسخ داد و در حالی که می‌خندید، افزود:"نه، نه، تاتنهام، نه."

میکل به تلاش خود ادامه داد و درمورد تاتنهام گفت: "اما در حال حاضر آن‌ها کمی بهتر بازی می‌کنند، آن‌ها مثل تیم سوم یا چهارم لیگ هستند." هازارد به طور مشابه پاسخ داد: "آن‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند اما شما به عنوان یک اسطوره چلسی نمی‌توانید این را بگویید. تاتنهام مطمئنا قهرمان لیگ برتر نمی‌شود. به عنوان یک هوادار چلسی، می‌خواهید چلسی بهترین باشد، اما سخت است."

تاتنهام اکنون 12 امتیاز بیشتر از چلسی به دست آورده و فاصله قابل توجهی با این تیم در جدول لیگ برتر دارد.

دیدگاه‌ها