کد خبر : 2005352 | 09 اسفند 1402 ساعت 11:34 | 22.1K بازدید | 18 دیدگاه

دلخوری شدید: تن‌هاخ با ستاره یونایتد قهر است!

اریک‌ تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از حواشی اخیر هنوز رابطه خوبی با مارکوس رشفورد ندارد.

دلخوری شدید: تن‌هاخ با ستاره یونایتد قهر است!

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد که فصل گذشته ستاره اول تیمش بود و نقش مهمی را در کسب جام برای یونایتد ایفا کرد، در این فصل با افت بسیاری روبرو شده و حواشی زیادی را هم به همراه داشته است. 

غیبت او در جریان دیدار منچستریونایتد برابر نیوپورت در جام حذفی به دلیل حضورش در کلوبی شبانه و بیدار ماندن تا صبح و در نهایت غیبت در تمرین دو روز این تیم رخ داد، جنجال بسیار بزرگی را از سوی رسانه‌های انگلیسی به همراه داشت. 

با این حال، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که جریمه و تنبیه خاصی را برای او در نظر نگیرند و حتی از حضور در تمرینات هم محروم نشد. آنها امیدوار بودند که این بازیکن بتواند بار دیگر به روزهاج اوجش برگردد اما چنین اتفاقی هنوز هم رخ نداده است. 

1883766

حالا روزنامه سان خبر داده است که تن‌هاخ از آن زمان تا به حال دیگر حتی با این ستاره انگلیسی صحبت نمی‌کند و به نوعی با او قهر کرده است تا نشان دهد که چقدر از رفتاری که در پیش گرفت ناراحت و عصبانی است.

رابطه این دو نفر که بسیار خوب و صمیمانه بود حالا بسیار سرد شده و به نظر می‌رسد که اقدام رشفورد عواقب بدی را برایش به همراه داشته که ممکن است آینده‌اش را در یونایتد به خطر بیاندازد.

دیدگاه‌ها