کد خبر : 2007126 | 17 اسفند 1402 ساعت 04:45 | 10K بازدید | 33 دیدگاه

این تیم متعلق به یک فرهنگ است؛

مهاجری: ۱۴ فینال برای صعود خیبر در پیش است

رضا مهاجری می‌گوید آنها نباید از حالا خود را صعود کرده بدانند و باید برای بازی‌های باقی‌مانده تمام توان‌شان را بگذارند.

مهاجری: ۱۴ فینال برای صعود خیبر در پیش است

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد در این فصل یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود که در حال حاضر صدرنشین لیگ آزادگان است. پیروزی مهم خیبر برابر چادرملو بهانه‌ای شد تا با رضا مهاجری، سرمربی این تیم صحبت کنیم. او در مورد شرایط‌شان گفت: زحمت زیادی کشیده شده که به این جایگاه برسیم ولی هنوز خیلی راه مانده و یک لغزش می‌تواند کار را سخت کند. همه مصمم هستیم تا یک کار بزرگ را صورت دهیم و هدف‌مان این است دل مردم لرتبار را شاد کنیم.

او ادامه داد: بچه‌ها هر هفته با تمام وجود، قدم به قدم جلو می‌روند که به هدف‌مان برسیم. قطعا خیبر در این چندسال جزو مدعیان بوده و هنوز هم اتفاقی نیفتاده و فقط در منطقه صعودیم. فوتبال هیچ ضمانتی ندارد و تیمی که تمرکز بیشتری بکند می‌تواند به هدفش برسد. بچه‌ها با تمام وجودشان تمرین می‌کنند‌.

1945902

او در مورد وضعیت چمن گفت: در چند بازی اخیر چمن مناسبی نداشتیم و بارندگی بود ولی علی رغم نامناسب بودن زمین بهانه‌ای برای نبردن نداشتیم و ذهن بچه‌ها ذهنیت برنده بود. ما بازی‌های حساس و سختی داریم و ۱۴ فینال داریم.

مهاجری راجع به جدایی کمالوند از پست مدیر عاملی خیبر گفت: او اسما جدا شده و ما ارتباط و مشاوره داریم. آقای خبیری هم آمده و کارش را بلد است‌. این تغییر تاثیر منفی نگذاشته و هماهنگی بین ما وجود دارد.

او در مورد شرایط مالی خیبر گفت: آقای عبدی به تعهداتش عمل کرده و کارمان را در لین شرایط سخت اقتصادی انجام می‌دهیم.

مهاجری در پایان راجع به هواداران‌شان گفت: هوادار تیم را باور کرده و این باور باعث شده با حس بهتری وارد ورزشگاه بشویم. هرجایی که تیم افت کرده، انرژی تماشاگر روی ما تاثیر داشته است. این تیم متعلق به یک فرهنگ و جغرافیاست. با صعود خیبر دل خیلی‌ها شاد می‌شود و قطعا نیاز داریم اگر این اتفاق افتاد زیرساخت‌های مناسبی فراهم کنیم.

دیدگاه‌ها