کد خبر : 2007521 | 18 اسفند 1402 ساعت 17:42 | 4.4K بازدید | 7 دیدگاه

بلندپروازی مربی تاتنهام: برای قهرمانی آمدم!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، مدعی شده است که می‌خواهد این تیم را برای قهرمانی آماده کند.

بلندپروازی مربی تاتنهام: برای قهرمانی آمدم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استون ویلا و در دیداری حساس باید روبروی استون ویلا به میدان برود. 

این تیم در حال حاضر با 50 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و شاگردان اونای امری با پنج امتیاز بیشتر در رده چهارم ایستاده‌اند و امیدوار به کسب سهمیه هستند و این اختلاف حساسیت این بازی را بسیار بالا برده است. 

پوستکوگلو در آستانه این رویارویی جذاب در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

شرایط تیم: همه از هفته گذشته در دسترس هستند. پدرو شرایط خوبی دارد و این هفته تمرین کرده است. 
تیمو ورنر: من فکر می‌کنم او به بازیکنی مهم برای ما تبدیل شده است. اگر او را جذب نکرده بودیم، شرایط برای بازیکنان دیگر سخت‌تر بود و خصوصا فشار زیادی به سون هیونگ مین وارد می‌شد. او تاثیر زیادی روی تیم داشته است اما فکر می‌کنم می‌تواند بهتر شود. 

کریستین رومرو: او بازیکنی عالی است اما از روز اول هم همینطور بود. او قهرمان جام جهانی است. شما تنها در صورتی این عنوان را دارید که بازیکن خوبی باشید. او مدافعی عالی است. خیلی در همه کارهایش اهل رقابت است و من این موضوع را دوست دارم. 

1996589

اهمیت کسب سهمیه لیگ قهرمانان: چیزی که در حال حاضر مهم است این است که ما در فصل آینده تیمی داشته باشیم که توانایی رقابت کردن داشته باشد و همچنان رشد کنیم. در حال حاضر این از هر چیزی برای ما ارزشمندتر است. اینطور نیست که سهمیه لیگ قهرمانان مثل بلیت طلایی ویلی وانکا باشد. 

اگر این سهمیه را به دست آورید اما پایه گذاری درستی نداشته باشید و رشد کنید، چنین چیزی بی‌معنا است. چون ما فقط برای رقابت کردن نمی‌رویم و باید توانایی قهرمانی و پیروزی داشته باشیم. ما باید از سال قبل بهتر باشیم. آیا تیم بهتری هستیم؟ آیا قدرتمندتر شدیم؟ آیا قرار است در تابستان پیشرفت کنیم؟ 

این برای من خیلی مهم‌تر است و هدفم در امسال این است که تیمی بسازم که بتواند پیش برود و بتواند جام کسب کند. شاید به صورت منطقی بتوان گفت که اگر پیشرفت کنیم و در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنیم یعنی سال خوبی داشتیم اما این چیزی است که باعث آرامش خاطر من شود، در صورتی که فوتبالی که می‌خواهیم را بازی نکنیم و مطمئن نباشیم که آماده برداشتن قدم بعدی هستیم. 

دیدگاه‌ها