کد خبر : 2007776 | 19 اسفند 1402 ساعت 13:58 | 93.1K بازدید | 40 دیدگاه

ادعای کاپیتان سیتی: بهتر از ستاره سابق رئال ندیدم!

کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، می‌گوید هم‌تیمی‌ای بهتر از گرت بیل در دوران اوجش نداشته است.

ادعای کاپیتان سیتی: بهتر از ستاره سابق رئال ندیدم!

به گزارش "ورزش سه"، واکر پیش از پیوستن به منچسترسیتی در فاصله سال‌های 2009 تا 2017 در تاتنهام توپ می‌زد و در این مدت فرصت بازی در کنار بیل را هم داشت. 

این ستاره ولزی در سال 2013 تصمیم گرفت تاتنهام را ترک کند و راهی رئال مادرید شود و در این باشگاه توانست افتخارات بسیاری را به دست آورد و گل‌های مهمی را هم برای آنها به ثمر رساند، هرچند مصدومیت باعث شد که شرایط مطابق انتظارش پیش نرود. 

1982533

مصدومیت‌های متوالی و همچنین رفتارها و اظهارات او در بیرون از زمین بازی باعث شد که محبوبیت این بازیکن نزد هواداران رئال به صورت کامل از بین برود و حتی کار به هو کردن مداوم او در هنگام حضورش در زمین در سانتیاگو برنابئو رسید. او در نهایت در سال 2022 از رئال جدا شد و در سال 2023 از فوتبال خداحافظی کرد.

با این حال، واکر معتقد است که هنوز بازیکنی بهتر از او در کنارش ندیده است. این ستاره منچسترسیتی در گفت‌وگو با FiveUK در این باره اظهار داشت: «گرت بیل؟ وای! گل‌هایی که او برای رئال مادرید به ثمر رساند و افتخاراتی که به دست آورد... 

آیا تا به حال شده است که در کنار بازیکنی به میدان بروم که بهتر از گرت بیل در زمانی که در دوران اوج فوتبالش بود باشد؟ باید بگویم نه.»

دیدگاه‌ها