کد خبر : 1668734 | 27 بهمن 1398 ساعت 11:25 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

بحران خط دفاعی بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو

بارسلونا از همین حالا نگران بازیکنان غایب احتمالی برابر رئال مادرید است.

بحران خط دفاعی بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، دیروز یوردی آلبا، مدافع اسپانیایی بارسلونا مصدوم شد و اخبار حاکی از غیبت احتمالی او در ال کلاسیکو است، اما خطرات دیگری نیز خط دفاعی بارسا را تهدید می کند. تیم کیکه ستین در تاریخ اول مارچ برای برگزاری دیدار حساس و سرنوشت ساز برابر رئال مادرید به برنابئو سفر می کند، اما بارسلونا قبل از آن دیدار باید با ایبار در نیوکمپ بازی کند و اگر کلمنت لنگلت یا ساموئل امتیتی در دیدار هفته بعدی کارت زرد دریافت کنند، سفر به پایتخت اسپانیا را از دست خواهند داد.

 

1478384

 

کلمنت لنگلت در دیدار هفته قبل بارسلونا مقابل ختافه غایب بود، زیرا در بازی قبلی برابر بتیس با کارت قرمز داور مواجه شده بود. اما چهار کارت زرد این مدافع فرانسوی به قوت خود باقی است و او باید مراقب باشد در دیدار مقابل ایبار جریمه نشود تا بتواند تیمش را در مسابقه برابر رئال مادرید همراهی کند.

 

ساموئل امتیتی نیز در دیدار مقابل ختافه کارت زرد گرفت و حالا او نیز چهار اخطاره است، پس دریافت کارت برابر ایبار به منزله از دست دادن ال کلاسیکو خواهد بود. اما خبر خوش به کیکه ستین این است که جرارد پیکه اخیرا 10 کارته شده و دیدار مقابل بتیس را از دست داد، پس او تنها در صورت دریافت کارت قرمز مقابل ایبار نمی تواند تیمش را در مسابقه برابر رئال مادرید همراهی کند.

دیدگاه‌ها