کد خبر : 1680406 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 18:42 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

هزینه اضافی انتقال ایکاردی به یووه روی دست PSG

کوریه‌ره دلو اسپورت ادعا کرد که در صورتی که پی اس جی بخواهد مائورو ایکاردی را به یوونتوس بفروشد، باید 15 میلیون یورو اضافی به اینتر بپردازد.

هزینه اضافی انتقال ایکاردی به یووه روی دست PSG

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم آرژانتینی این فصل با انتقالی قرضی و 13 میلیون یورویی از اینتر به پی اس جی پیوست و در 31 بازی برای پاریسی ها، 20 گل زد و 4 پاس گل داد.

اما در هفته های پیش از توقف بازی ها به دلیل شیوع کرونا، ایکاردی دچار افت شد و همسر و مدیر برنامه هایش، وندا نارا، چند بار اعلام کرد که او قصد دارد به سری آ برگردد. در این بین گفته می شود که یوونتوس سخت به دنبال خرید این بازیکن است.

نشریه کوریه‌ره دلو اسپورت ادعا کرد که اینتر بندی در قرارداد ایکاردی گنجانده که در صورتی که پاریسی ها بخواهند این بازیکن را بخرند و سپس به یک باشگاه ایتالیایی دیگر بفروشند، باید 15 میلیون یورو جریمه بدهند.

 

1460310

 

بنابراین علاوه بر 13 میلیون یورو برای هزینه انتقال قرضی و 70 میلیون یورو دائمی کردن انتقال، رفتن احتمالی ایکاردی به یوونتوس، 15 میلیون یوروی دیگر روی دست پاریسی ها خرج خواهد گذاشت و قیمت او را برای این باشگاه به 98 میلیون یورو می رساند.

این 15 میلیون یورو فقط شامل انتقال ایکاردی به یوونتوس نیست و هر باشگاه ایتالیایی دیگر از جمله ناپولی هم قصد خرید او را داشته باشد، باز هم پی اس جی باید این مبلغ را به اینتر بدهد.

رسانه های ایتالیایی ادعا کرده اند که یوونتوسی ها سخت به دنبال خرید ایکاردی هستند و برای کاهش قیمت او، حاضرند بازیکنانی مانند میرالم پیانیچ، داگلاس کاستا، الکس ساندرو یا ماتیا دی شیلیو را به پی اس جی بدهند.

دیدگاه‌ها