کد خبر : 1696842 | 28 تیر 1399 ساعت 23:45 | 39.2K بازدید | 1 دیدگاه

فقط به این شرط قراردادم را با چلسی تمدید می کنم

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی می گوید که تنها در صورت عقد قرارداد سه ساله با این تیم تمدید خواهد کرد.

فقط به این شرط قراردادم را با چلسی تمدید می کنم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی یعنی ویلیان اخیراً موافقت کرده که تا پایان رقابت های فصل 20-2019 در چلسی باقی بماند اما در عین حال او می توانند از تاریخ 26 جولای چالش جدیدی را در پیش بگیرد و راهی تیم دیگری شود.

 

در واقع به نظر می‌رسد تنها در صورتی ویلیان به کارش در چلسی ادامه خواهد داد که باشگاه لندنی بتواند خواسته های او را برآورده کند؛ اتفاقی که به نظر می رسد آبی های لندن خیلی مایل به انجام آن نیستند.

 

 

1491415

 

 

ویلیان حالا در مصاحبه ای به این شایعات واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: " شایعات درباره چند تیم وجود دارد که ممکن است به من علاقه مند باشند. فعلاً هیچ پیشنهاد مشخصی نداشته ام اما شایعات همیشه وجود داشته است. منتظر هستم و مدیر برنامه ام هنوز خبری به من نداده است. همچنان منتظر تماس او هستم.

 

چلسی نیز فعلاً چیزی نگفته است. در واقع آنها حسادتی به این پیشنهادات نشان نداده اند. البته شوخی می کنم؛ من چند ماه قبل و پیش از تعلیق رقابت ها به خاطر کرونا با باشگاه مذاکره کرده‌ام. چلسی می خواهد قرارداد دو ساله ببندد در حالی که هدف من برای قرارداد بعدی امضای سه ساله خواهد بود‌. هنوز توافقی حاصل نشده اما اگر باشگاه این موضوع را قبول کند، من همین فردا خودکار را برمی دارم و قرارداد جدید را امضا می کنم."

دیدگاه‌ها