کد خبر : 1705716 | 13 شهریور 1399 ساعت 15:12 | 63.7K بازدید | 3 دیدگاه

سزار لوئیس منوتی:

مسی بدون تیم ماند، بیاید خودم تمرینش می دهم

سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و مدیر فنی حال حاضر این تیم معتقد است مسی دیگر توان و تحمل فشارهای موجود در بارسا را ندارد.

مسی بدون تیم ماند، بیاید خودم تمرینش می دهم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی هفته پیش بود که رسما از بارسلونا درخواست جدایی کرد ولی موضع باشگاه کاملا مخالف است. جوزپ ماریا بارتومئو که سال گذشته گفته بود مسی برای جدایی مختار خواهد بود، حالا بند فسخ 700میلیون یورویی او را طلب کرده است.

 

روز گذشته پدر مسی نیز وارد بارسلونا شد تا ساعاتی بعد با بارتومئو پای میز مذاکره بنشیند. ملاقاتی که البته نتیجه ای هم نداشت. در حالی که تصمیم فوق ستاره آرژانتینی غیر قابل برگشت به نظر می رسد،  رئیس باشگاه عنوان کرده است که مسی تحت هر شرایطی باید بماند و با او به تمدید قرارداد فکر می کنند. در چنین شرایطی ممکن است لیونل مسی نه اجازه جدایی بگیرد، نه اینکه فصل بعد برای بارسا به میدان برود و یک سال خانه نشین شود تا قراردادش به اتمام برسد.

 

 

1524405

 

 

سزار لوئیس منوتی در این رابطه گفت:« برای ما آرژانتینی ها فرقی نمی کند مسی در چه تیمی باشد و فقط دوست داریم او را خوشحال و روی فرم ببینیم. اگر قرار باشد او بدون تیم بماند، بیاید در کمپ تیم های ملی آرژانتین و همینجا هر روز به خوبی با او تمرین خواهیم کرد.»

 

منوتی ادامه داد:« به غیر از دوران حضور پپ گواردیولا در بارسا مسی همیشه ناجی بارسا بوده است. با گواردیولا مسی میوه روی دسر بود اما مدت هاست که مسی هم دسر است و هم میوه روی دسر و دیگر توان و کشش ندارد. شرایط او در بارسا خیلی سخت است و این سال ها یک تنه بار همه مشکلات را به دوش کشیده است.»

 

 

1524401

 

 

منوتی در مورد انتقال احتمالی مسی به سیتی گفت:« مسی مغز متفکر پپ خواهد شد. همان بازیکنی که در بازی های مهم به داد او و تیمش خواهد رسید و تعیین کننده ظاهر خواهد شد. کدام مربی و کدام تیم دوست ندارد مسی را در اختیار داشته باشد؟»

 

بارسا بدون مسی:« از نظر من رونالد کومان رهبر ایده آلی برای ارکستر بارسا محسوب می شود ولی هیچ ارکستری بدون بهترین ویولونیستش خوب نخواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها