کد خبر : 1706749 | 18 شهریور 1399 ساعت 15:20 | 27K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش مارکا

پیغام غیرمستقیم راموس برای پرز؛ با شرایطم کنار بیایید

سرخیو راموس این حق را به دست آورده تا در مذاکرات تمدید، شرایط خودش را به باشگاه تحمیل کند.

پیغام غیرمستقیم راموس برای پرز؛ با شرایطم کنار بیایید

به گزارش "ورزش سه"، روند تمدید قرارداد سرخیو راموس به کندی پیش می رود و در حال حاضر هیچ مذاکره ای بین دو طرف در جریان نیست. فوریه گذشته بود که مشخص شد باشگاه رئال هرگز هیچ تماسی با رنه راموس برادر سرخیو به منظور تمدید قرارداد نداشته و با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال، باشگاه موضوع تمدید قراردادها را به بعد موکول کرد.

 

 

1518690

 

 

قرارداد سرخیو راموس ژوئن 2021 و زمانی که 35 ساله خواهد بود، به اتمام می رسد و سران رئال معتقدند در طول فصل آینده فرصت برای گفت و گو خواهند داشت. در صورت شروع مذاکرات، رئال پیشنهاد تمدید سال به سال را ارائه می دهد؛ در حالی که گفته می شود تمایل راموس به تمدید دو ساله است.

 

امروز مارکا گزارش داد که هنوز تماسی با رنه راموس برای تمدید قرارداد سرخیو گرفته نشده و تنها گفت و گوی اخیر باشگاه با راموس در مورد کاهش دستمزد مجدد بازیکنان است. به دلیل عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها که حداقل تا پایان نیم فصل اول لالیگا خواهد بود، باشگاه رئال مادرید قصد کاهش دستمزدها را دارد. در دوران قرنطینه نیز یک مرحله شاهد کاهش دستمزد بازیکنان بودیم و این دومی خواهد بود.

 

 

1525678

 

 

رابطه بین راموس و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال بسیار خوب است و رئیس پس از مسجل شدن قهرمانی رئال در لالیگا گفته بود که راموس مادام العمر در باشگاه خواهد ماند.

کاپیتان رئال که اخیرا در مورد قضیه جدایی مسی از بارسا گفته بود، او این امتیاز را به دست آورده تا در مورد آینده اش تصمیم گیرد، قطعا خودش نیز چنین عقیده ای دارد. راموس خواهان تمدید دو ساله است و رئال اگر تمایل به حفظ کاپیتان خود دارد، باید با شرایط او کنار بیاید.

راموس با دو گلی که در بازی اسپانیا و اوکراین به ثمر رساند نیز نشان داد که در تعطیلات تابستانی از فرم بدنی خوب خود فاصله نگرفته و رئال بهتر است هر چه زودتر برای تمدید با او اقدام کند بدون اینکه 34 سال سن او را یک مانع جدی در این راه بداند.

 

 

دیدگاه‌ها