کد خبر : 1738623 | 01 اسفند 1399 ساعت 13:20 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعودمان هنوز قطعی نشده

پوچتینو: به زودی تکلیف امباپه مشخص می شود

سرمربی پی اس جی معتقد است به زودی کیلیان امباپه وضعیت تمدید قراردادش را روشن خواهد کرد.

پوچتینو: به زودی تکلیف امباپه مشخص می شود

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی اطمینان دارد که کیلیان امباپه در پاریس ماندنی خواهد بود و حتی تصمیم نهایی او در مورد آینده را به زودی متوجه خواهیم شد.

در روزهای اخیر اخبار و گمانه زنی های زیادی در مورد امباپه شنیده شده است. از قرارداد او یک سال و نیم دیگر باقیمانده و پس از هت تریک اخیر در نوکمپ برابر بارسا حالا رئالی ها بی صبرانه منتظر اقدام باشگاه برای جذب ستاره فرانسوی هستند اما پی اس جی برای فروش او در تابستان 200 میلیون یورو می خواهد . خود بازیکن پس از بازی با بارسا گفت که پس از تعمقی بیشتر، تکلیف آینده اش را مشخص خواهد کرد.

 

 

1573491

 

 

پوچتینو در مصاحبه جدید خود و در مورد آینده امباپه گفت:« او بازیکنی در سطح اول جهانی است. جوان است و پتانسیل بسیار بالایی دارد که همچنان بیش از این هم می تواند پیشرفت کند. اطمینان مطلق دارم که باشگاه می تواند به او هر چیزی که برای رضایتش نیاز است را ارائه دهد. پی اس جی بیش از هر باشگاهی می تواند باعث خوشحالی و رضایت او شود. نظر شخصی من این است که تکلیف آینده امباپه به زودی مشخص می شود.»

 

درخشش ارلینگ هالند در دورتموند:« هالند و امباپه دو بازیکن جوانی هستند که در مسیر صعودی و پیشرفت قرار دارند و می توانند روزی جا پای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو و نیمار بگذارند. با این انرژی و کیفیت می توانند به زودی جزو سه بازیکن برتر دنیا شوند.»

 

 

1573483

 

 

پیروزی درخشان 1-4 در زمین بارسا:« پیش از بازی، بارسا شانس اول بود و واقعا کسی فکر می کرد ما بدون نیمار و دی ماریا 4 گل به بارسا بزنیم؟ معتقدم هنوز بازی برگشت مانده و نباید کار را تمام شده دانست. پس از گل اول بارسا اگر دمبله دومی را می زد، شاید کار برای مان خیلی دشوار می شد اما فوتبال بازی اتفاقات و جزئیات است. به همین دلیل می گویم نباید کار را تمام شده دانست.»

 

نیمار به بازی برگشت می رسد؟« نیمار انگیزه بالایی برای حضور در بازی های مهم دارد و روند بهبودی او مشخص می کند که به بازی برگشت می رسد یا خیر. قطعا پی اس جی با نیمار تیمی قدرتمندتر خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها