کد خبر : 1369218 | 10 آبان 1395 ساعت 19:48 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

با گل دقیقه 113؛

نیم وجبی بازکننده گره کور مس(عکس)

در حالیکه سرنوشت برنده بازی استقلال و مس کرمان می رفت تا به دست ضربات پنالتی مشخص شود، محسن کریمی در با گل به موقعی که زد خیال منصوریان را از بابت برد در روز غیبت پنالتی زن های خود راحت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد مس کرمان را در دقیقه 113 شکست بدهد تا راهی مرحله بعدی شود. گلی که در وقت دوم اضافه به دست محسن کریمی زده شد تا سرمربی استقلال با خیال راحت روی نیمکت بنشیند تا یکی از پر فشارترین بازی های خود در استقلال را با برد پشت سر بگذارد. امروز منصوریان خسرو حیدری، وریا غفوری و امید ابراهیمی را در ترکیب نداشت و بازی تا آستانه ضربات پنالتی هم پیش رفت اما گل به موقع و زیبا محسن کریمی بازی را در پایان وقت های اضافه تمام کرد تا استقلال در روزی که پنالتی زن های خود را ندارد، در جریان بازی پیروزی شود.

 


پاس هوشمندانه علی قربانی، ناهنماهنگی مدافعان مس و فرار زیبای محسن کریمی تنها گل بازی را در دقیقه 113 به همراه داشت و منصوریان با اینکه ملی پوشان خود را در اختیار نداشت اما بازیکنان جوانش کار را در دست گرفتند و با برد تحویل او دادند. فرار تند و تیز کریمی و ضربه بغل پا و با دقت او سرمربی آبی ها را امیدوار کرد تا در بازی های آینده خیالش از بابت گلزنی کمی راحت تر باشد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها