کد خبر : 1467328 | 22 مهر 1396 ساعت 12:53 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

امره جان:

یونایتد تاکتیکش را مقابل لیورپول عوض می‌کند

امره جان، هافبک لیورپول مدعی شد که منچستریونایتد در سال‌های اخیر برای تقابل با لیورپول سیستمش را تغییر می‌دهد.

یونایتد تاکتیکش را مقابل لیورپول عوض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در حالی پا به آنفیلد خواهند گذاشت که در 6 بازی از هفت بازی خود پیروز شده اند و تا به اینجا کار در لیگ شکست ناپذیر بوده اند. این در حالیست که لیورپول تنها 1 پیروزی در 7 بازی اخیرش در تمام رقابت ها کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد. فصل گذشته پس از تساوی بدون گل در آنفیلد، مورینیو مورد انتقاد قرار گرفت و حالا جان معتقد است که رویکرد مشابهی از سوی یونایتد پیش روی لیورپول خواهد بود.

 

1246737

 

 

او گفت:" بله فکر می‌کنم که یونایتد با سبک متفاوتی مقابل ما بازی کند. در چند سال اخیر آنها دائما سبک بازی شان مقابل ما را عوض کرده اند، بیشتر از توپ‌های هوایی استفاده می‌کنند ولی باید ببینیم روز شنبه چه اتفاقی رخ خواهد داد. بازی سختی خواهد بود، خط هافبک آنها متشکل از ماتیچ ، مخیتاریان و دیگران است. کار ساده ای نخواهد بود ولی باید بیشترین تلاشمان را انجام دهیم. بازی بسیار بسیار بزرگی برای همه خواهد بود. همه منتظر این بازی هستند، شهر منتظر این دیدار است و همینطور هواداران. فکر می‌کنم مثل همیشه دیدار حساسی خواهد بود.

 

به علاوه بازی دشواری است زیرا ما باید برای 3 امتیاز بجنگیم. وقتی برای این باشگاه بازی می‌کنید و من که حالا چهار سال از حضورم در اینجا می‌گذرد، متوجه می‌شوید که این دیدار معنی دیگری برای همه دارد."

دیدگاه‌ها