کد خبر : 1537634 | 20 تیر 1397 ساعت 12:13 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

شوکر: مودریچ باید توپ طلا را ببرد

داور شوکر، رئیس فدراسیون و اسطوره فوتبال کرواسی معتقد است لوکا مودریچ باید برای عملکرد خوبش در تیم ملی کرواسی و رئال مادرید، توپ طلا را کسب کند.

شوکر: مودریچ باید توپ طلا را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ فصلی استثنایی را پشت سر گذاشت و موفق شد سومین قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ را کسب کند. فرم فوق العاده او در باشگاهش ، در روسیه و به همراه تیم ملی کرواسی نیز ادامه داشت تا تیمش به نیمه نهایی جام جهانی برسد و حالا برای رسیدن به فینال مقابل انگلیس به میدان برود. حال شوکر معتقد است که مودریچ باید به 10 سال سلطه رونالدو و مسی بر توپ طلا پایان دهد و آن را کسب کند.

 

1318934

 

 

او گفت:" کاپیتان ما خیلی خوب کار کرد، او یک الگو برای تیم است، هم داخل زمین و هم خارج آن الگوی بچه ها بوده و نه فقط در کرواسی. اگر من برای توپ طلا حق رای داشتم، به او رای می‌دادم."

 

شوکر درباره مقایسه تیم فعلی کرواسی و تیمی که او در آن بازی می‌کرد گفت:" کیفیت اصلی ترین وجه تشابه ماست. همینطور آمادگی فیزیکی. اگر بازیکنی از لحاظ آمادگی جسمانی وضعیت خوبی نداشته باشد، در جام جهانی بازی نخواهد کرد.

 

من از عملکرد تیم تا به اینجا خیلی راضی هستم. ممکن بود ما مقابل دانمارک حذف شویم. ممکن بود من در خانه می‌بودم و بازی ها را از تلویزیون دنبال می‌کردم. تنها فوتبال است که می‌تواند کروات ها را به خیابان ها بکشد. فوتبال مقدس است. ما پایه ها را در سال 98 ساختیم و حالا نوبت ساخت طبقه دوم است."

دیدگاه‌ها