کد خبر : 1677020 | 18 فروردين 1399 ساعت 16:30 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای قاتل الدحیل مقابل پرسپولیس

فلورس: سرمربی بعدی بارسلونا ژاوی است

ستاره اسپانیایی سابق الدحیل که با گل به خودی در دوحه مقابل پرسپولیس باعث حذف قطری ها شد سرمربی بعدی بارسلونا را معرفی کرد.

فلورس: سرمربی بعدی بارسلونا ژاوی است

به گزارش "ورزش سه"، چیکو فلورس مدافع اسپانیایی سابق باشگاه الدحیل که بین سال های 2014 تا 2017 برای این باشگاه قطری در لیگ ستارگان توپ می زد و در آخرین سال حضورش در مرحله یک هشتم نهایی با گل به خودی در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس در دوحه به قاتل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد در ادعای عجیب از سرمربی آینده بارسلونا در لالیگا رونمایی کرد.


فلورس در ادعایی جالب با رسانه های اسپانیایی گفت:« سرمربی بعدی بارسلونا ژاوی هرناندز کاپیتان سابق این تیم و ماتادورهاست که بعد از سال ها زندگی در دوحه و هدایت السد از تابستان روی نیمکت آبی اناری ها خواهد نشست تا انقلابی بزرگ در ترکیب این تیم ایجاد کند».


این بازیکن سرشناس که بعد از الدحیل برای گرانادا در لالیگا و روبین کازان در لیگ برتر روسیه هم توپ زد در تایید صحبت های خود افزود:«ژاوی شخصیت فوق العاده ای در رهبری تیم ها چه داخل زمین چه روی نیمکت رهبری دارد و شک نداشته باشید مربی بعدی بارسلونا کسی نیست جز او. اعتقاد دارم با ورود او شاهد یک انقلاب بزرگ و تحولی جدی در این تیم خواهیم بود».

 

دیدگاه‌ها