کد خبر : 1683467 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 21:27 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر نمی‌خواهم درباره این موضوع حرف بزنم؛

گلایه شجاعی از عدم پرداخت مطالبات پورحیدری

همسر زنده یاد منصور پورحیدری از عدم توجه به مطالبات این پیشکسوت استقلال طی سالیان اخیر ابراز گلایه کرد.

 گلایه شجاعی از عدم پرداخت مطالبات پورحیدری

به گزارش "ورزش سه"، فریده شجاعی در گفت‌وگو با شبکه ورزش اظهار کرد: استقلال بدون منصور پورحیدری برای من معنا و مفهومی ندارد، اما به حرمت اینکه خود او عاشق استقلال بود و همچنین پیشکسوتان و هوادارانی که هنوز به یاد منصور هستند، من و خانواده‌ام استقلالی هستیم و بچه‌های من عاشقانه استقلال را دوست دارند.

 

او ادامه داد: من از ۱۱ سالگی در تیم تاج فوتبال و بسکتبال بازی کردم و عرق خاصی نسبت به استقلال دارم و نمی‌توانم آن را پنهان کنم، اما بخش اعظمی از آن، بخاطر گرامی داشتن یاد منصور است که خیلی عاشق استقلال بود.

 

همسر زنده یاد پورحیدری با بیان اینکه الان هم گاهی از طرف باشگاه رفت و آمد داریم، ابراز کرد: هفته گذشته به اتفاق پسرم برای خیر مقدم خدمت آقای سعادتمند رسیدیم. امیدوار هستم مشکلات‌شان حل شود، از بحران بیرون بیایند و تیم نتایج خوبی به دست بیاورد. دو ستاره با منصور برای استقلال به دست آمده و امیدوار هستم تیم به سومین ستاره هم برسد که آرزوی ما استقلالی‌ها است.

 

شجاعی در خصوص پرداخت نشدن مطالبات مرحوم پورحیدری توسط باشگاه استقلال گفت: آنقدر این بحث ادامه پیدا کرده، همه جا پخش شده و در باره آن صحبت می‌شود که دیگر روی‌ام نمی‌شود درباره این طلب صحبت کنم، اما متاسفانه ما یک سیستم ارزش گذاری نداریم.

 

او یادآور شد: وقتی یکی با اینکه ۵۰ سال خدمت کرده، زحمات زیادی کشیده و زندگی‌اش را برای یک باشگاهی گذاشته، متاسفانه الان با خانواده‌اش به این شکل برخورد می‌کنند، اما به هر حال ما صبوری می‌کنیم تا حرمت منصور و هواداران را نگه داریم.

 

شجاعی تصریح کرد: هفته گذشته که برای عرض خیر مقدم خدمت آقای سعادتمند رسیدیم، ایشان خودشان سر صحبت را باز کردند و گفتند دنبال حل مطالبات منصور هستند. قرار شد تا ما مدارک لازم را ببریم. امیدوار هستیم تا ایشان مشکل را حل کنند ولی در کل، تصمیم گرفته بودم که دیگر راجع به این موضوع صحبتی انجام ندهم چون بعد از سه سال و نیم ارزشی قائل نشدند.

دیدگاه‌ها