کد خبر : 1689638 | 25 خرداد 1399 ساعت 17:07 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سایت بلژیکی به لغو سفر بیرانوند به بلژیک

وب سایت فوت نیوز بلژیک از احتمال منتفی شدن انتقال علیرضا بیرانوند با آنتورپ خبر داد.

واکنش سایت بلژیکی به لغو سفر بیرانوند به بلژیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فوت نیوز بلژیک، چندی پیش باشگاه بلژیکی آنتورپ، با دروازه‌بان پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند قرارداد امضا کرد اما بحران به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا باعث شد که روند حضور این گلر ایرانی در تست های پزشکی این تیم با وقفه سه ماهه روبرو شود.

 

با این وجود قرار بود که بیرانوند صبح امروز ایران را به مقصد بلژیک ترک کند تا مقدمات ابتدایی حضورش در باشگاه آنتورپ را پشت سر بگذارد؛ این اتفاق اما رخ نداد چرا که بحث ویزای گلر ایرانی به مشکل خورد و باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرد که این موضوع به دلیل سخت گیری های اتحادیه اروپا و ندادن ویزا به اتباع غیر اروپایی بوده است.

 

 

1499028

 

 

بیرانوند 27 امیدوار بود که بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه آنتورپ، کار خود را از چند ماه دیگر با این تیم سر بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و گلر حال حاضر پرسپولیس که تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد، از سفر به بلژیک بازماند.

 

حالا اما این سوال مطرح می شود که آیا باشگاه آنتورپ که اخیرا گلر فرانسوی یعنی ژان بوتز را خریداری کرده بود از جذب بیرانوند پشیمان می شود یا همچنان پیگیر حضور دروازه‌بان ایرانی در بلژیک خواهد بود.

دیدگاه‌ها