کد خبر : 1693046 | 11 تیر 1399 ساعت 09:20 | 48.3K بازدید | 2 دیدگاه

شگفتی سیمئونه از حضور دیرهنگام گریزمان در میدان

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو بعد از دیدار تیمش مقابل بارسلونا از اینکه در چنین بازی مهمی به آنتوان گریزمان فرصتی بسیار اندک برای حضور در میدان داده شده ابراز شگفتی کرد.

شگفتی سیمئونه از حضور دیرهنگام گریزمان در میدان

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب در یک بازی بسیار حساس در لالیگا در نوکمپ به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد کاتالان‌ها را با نتیجه 2-2 متوقف کند تا امیدهای بارسا به قهرمانی عملا رنگ ببازد. در پایان این بازی دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو وقتی با سوالهای خبرنگاران درباره وضعیت بغرنج ستاره سابق تیمش آنتوان گریزمان در بارسلونا مواجه شد گفت از اینکه در چنین بازی مهمی به گریزمان فرصتی اندک داده شده شگفت‌زده است و نمی‌داند چه بگوید.

 

در بازی حساس دیشب، گریزمان تنها در دقیقه 90 بازی با تیم سابقش به میدان فرستاده شد. گریزمان در ابتدای فصل جاری با سر و صدای زیاد و با پرداخت 120 میلیون یورو توسط بارسا از اتلتیکو خریداری شد. گریزمان در هفته‌های اخیر هم در دو بازی بارسا مقابل سویا و اتلتیک بیلبائو هم بازیکن فیکس تیمش نبود.

 

1507649

 

دیگو سیمئونه در مقابل دوربین‌ خبرنگاران وقتی با سوال درباره حضور گریزمان در مقابل اتلتیکو از دقیقه 90 بازی مواجه شد در پاسخ گفت:" واقعا نمی‌دانم چه بگویم".

 

سرمربی اتلتیکو در ادامه صحبتهایش درباره بازی گفت:" ما برای بارسلونا و کیفیتش احترام قائلیم. بازی ما در این دیدار نتیجه روند همیشگی ما بود. ما بازی را خوب شروع کردیم و گل اول بارسا در موقعیتی جدا از جریان بازی به ثمر رسید. ما تا انتهای بازی تلاش کردیم و در مقابل تیمی که توپ را خیلی خوب حفظ می‌کند عالی کار کردیم. تیم ما در این بازی نشان داد چه قابلیت بالایی دارد و من از این بابت خیلی خوشحالم".

 

دیدگاه‌ها