کد خبر : 1697808 | 02 مرداد 1399 ساعت 23:09 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

حقیقی، چهره ی ویژه ی دیدار استقلال و نساجی

علیرضا حقیقی بهترین بازیکن دیدار استقلال و نساجی بود.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی های هفته ی بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم، با نتیجه ی مساوی یک – یک به پایان رسید. در این دیدار، علیرضا حقیقی سنگربان 32 ساله ی نساجی چهره ی اول میدان بود. در این دیدار، حقیقی 4 سیو درخشان داشت و توانست بازیکنان استقلال را در امر گلزنی، ناکام کند.


ابتدا و در دقیقه 10 این دیدار، میلیچ روی پاس زیبای علی کریمی در درون محوطه حریف صاحب توپ شد که با یک استپ خوب، مدافع نساجی را از پیش روی برداشت اما علیرضا حقیقی به خوبی ضربه ی بازیکن کروات استقلال را مهار کرد. 12 دقیقه بعد، قایدی بازهم روی پاس زیبای علی کریمی با حقیقی تک به تک شد که سنگربان نساجی این توپ را نیز مهار کرد. در نیمه ی دوم نیز حقیقی دو بار روی دو صحنه به خوبی واکنش نشان داد و مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی را ناکام گذاشت تا بازی با نتیجه ی یک – یک به پایان برسد.

 

 

1513752

 


قطعا علیرضا حقیقی مرد شماره ی یک این دیدار بود. او سد محکمی بود در مقابل بازیکنان استقلال و فرصت های آبی پوشان را یکی پس از دیگری مهار کرد تا نساجی ها با دست خالی تهران را ترک نکنند.

دیدگاه‌ها