کد خبر : 1697905 | 03 مرداد 1399 ساعت 12:19 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

حقیقی گفته بود این شوتهایت را در آزادی بزن

میری: شوتم تحت لیسانس فکری و دین‌محمدی است!

زننده یکی از زیباترین گل‌های لیگ نوزدهم در جدال شب گذشته برابر استقلال، به توضیح درباره تصمیمی که یک هفته قبل از این بازی در ذهن داشته، می‌پردازد.

میری: شوتم تحت لیسانس فکری و دین‌محمدی است!

به گزارش "ورزش سه"، محمد میری، بازیکن گیلانی نساجی مازندران توانست با گلی دیدنی در جدال با استقلال، تیمش را به یک امتیاز ارزشمند این بازی برساند. گلی از فاصله دور و باورنکردنی توسط این بازیکن که البته ترول‌های خاصی نیز برای آن ساخته شد. او البته بعد از این بازی با مصدومیتی سختی از ناحیه لگن مواجه شد اما علیرغم این موضوع پاسخگوی برخی سوالات ما بود. 

 

می‌توانستیم در آزادی استقلال را شکست دهیم
بازی خوبی بود. بچه‌های ما انگیزه زیادی داشتند و حاشیه بزرگی با توجه به مصاحبه آقای فکر درست کرده بودند. آقای فکری را همه می‌شناسند و ایشان یکی از پاک‌ترین آدم‌های حاضر در فوتبال هستند. بازیکنان هم با جان و دل نساجی را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند و بچه‌ها انگیزه زیادی برای این بازی داشتند. همه هم قسم شده بودیم تا این بازی را برنده شویم. بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت زیادی داشتیم. به جز پنالتی که برای استقلال گرفته شد و گلی که زدند موقعیت دیگری نداشتند. شاید توپ را در اختیار داشتند اما این برنامه ما بود تا بتوانیم بهتر در ضدحملات به آنها ضربه بزنیم و از همین راه هم موقعیت زیادی داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم اما مساوی خارج از خانه هم بد نیست.

 

حاشیه‌های قبل از بازی انگیزه ما را بیشتر کرد
آقای فکری مسلما یکی از پاک ترین مربیان فوتبال است. بنده خدا منظوری نداشت و برداشت اشتباهی از آن داشتند. خیلی‌ها هستند که حرف‌هایی که دوست دارند را نمی‌زنند اما تیم‌شان در زمین بد و ضعیف بازی می‌کند! نمی‌خواهم به کسی تهمت بزنم اما مسلما منظور آقای فکری این نبود که کم کاری کنیم و قبل از بازی حاشیه بزرگی برای ما شکل گرفت ولی خدا را شکر توانستیم به نتیجه برسیم و هم ما و هم آقای فکری و هواداران نساجی خوشحال هستند.

 

حقیقی گفته بود اگر می‌توانی این شوت را در آزادی بزن
خدا را هزاران مرتبه شکر می کنم که توپم تبدیل به گل شد. طی دو هفته اخیر تمرینات زیادی روی ضربات از راه دور داشتم. بعد از تمرین از  آقای فکری درخواست می‌کردم که 30-20 دقیقه تمرین شوتزنی داشته باشم. هفته پیش که محروم بودم خیلی روی شوت راه دور کار کردم و حتی علی حقیقی هم به شوخی گفت کاش بتوانی این ضربات را در بازی هم بزنی. خدا را شکر که در بازی توانستیم زحمات بچه ها را به نتیجه برسانیم و گل بزنم.

 

یک هفته قبل از بازی کلا روی شوت تمرکز داشتم
هر بازیکنی قبل از بازی روی مساله‌ای تمرکز می‌کند. یکی روی شوت و یکی پاس و ... . من هم روی شوت زدن تمرکز کردم. آقای حسینی گلر خوبی است و فکر اینکه چه کسی درون دروازه است فکرش را نکرده بودم و فقط این نیت را داشتم که شوت بزنم و خوشبختانه خدا هم کمک کرد و توانستم به گل برسم. من بیشتر سعی می‌کردم در این موقعیت ها علیرغم فضایی که داشتم پاس بدهم. می‌گفتم شاید موقعیت بهتری برای دیگر بچه‌ها شکل بگیرد و با پاس آن را دنبال می‌کردم که شاید یکی بهتر از من بزند. اما بعد از اینکه چند مربی به من گفتند که شوت خوب میزنی و در تمرین خوب هستی و در بازی بزن، تصمیم گرفتم در این بازی شانسم را امتحان کنم. قبل از این هم در جدال با فولاد دو بار زدم که از فاصله کمی راهی اوت شد. نفت آبادان هم به تیرک خورد و خوشبختانه در این بازی شرایط به نفع ما شد.

 

 

1513928

 

 

شوتزنی تحت لیسانس فکری و دین محمدی
آقای فکری و همچنین آقای دین محمدی استاد ما هستند و چندین گل این شکلی زده‌اند. مسلما مربی کمک می‌کند و صد درصد آقای فکری هم کمک زیادی برای بالا بردن کیفت داشته و او نیز کمک کرد. اینکه شوت من محکم و دقیق تر است یا برای ایشان نمی‌دانم و آقایان فکری و دین محمدی بازیکنان بزرگی بوده‌اند و مسلما در آینده نیز در مربیگری به موفقیت‌های بزرگی خواهد رسید و برای او آرزوی بهترین‌ اتفاقات را می‌کنم.

 

فقط ترول اسنپی گلم را دیدم و بعد رفتم داخل آمبولانس
من در جریان ترول‌هایی که درباره گلم ساختند نیستم. مهدی نظری یک چیزی درباره هزینه اسنپی آن به من نشان داد! اما خودم اینقدر درد داشتم که نتوانستم گوشی را ببینم. بعد از بازی هم بلافاصله با آمبولانس راهی بیمارستان شدم.

 

ماجرای مصدومیت آخر بازی
در دقایق پایانی آمدم جلوی علی کریمی توپ را قطع کنم و روی هوا بودم که آقای کریمی شارژ کرد و تعادلم را از دست دادم. موقع فرود آمدن با لگن به زمین خوردم و الان نمی توانم پایم را تکان دهم و باید ببینم نظر کادرپزشکی چه خواهد بود.

 

اول فصل خوب بودیم اما بدشانس
ما از اول فصل خوب بازی می کردیم و آقای مهاجری هم زحمت زیادی برای تیم کشید و فقط نمی دانم چرا توپ های ما تبدیل به گل نمی شد. خوشبختانه با حضور آقای فکر و پوشش ضعف‌های تیم توانستیم به نتایج خوبی برسیم و اکنون هواداران نساجی خوشحالند و این مایه افتخار ماست. دوست داریم خوشحالی آنها ادامه داشته باشد و بالاترین تلاش خودمان را برای این موضوع خواهیم کرد. ما تراکتوری را بردیم که طی هفته‌های اخیر رقبای خود را برده و این نشان می‌دهد ما هم کار بزرگی کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم در ادامه نیز هواداران را خوشحال کنیم و به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

دیدگاه‌ها