کد خبر : 1752413 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 | 47.6K بازدید | 1 دیدگاه

با تمجید فورلان از ستاره هموطنش؛

کاری که والورده برابر بارسا کرد، باورنکردنی بود

فده والورده در 22 سالگی تبدیل به یکی از ستاره های کلیدی در ترکیب رئال مادرید شده است و دیگو فورلان، ستاره سابق فوتبال، نیز زبان به تمجید از هم تیمی خود در تیم ملی اروگوئه گشود.

کاری که والورده برابر بارسا کرد، باورنکردنی بود

به گزارش "ورزش سه"، به رغم یک فصل بگیر و نگیر برای فده والورده در رئال مادرید که ستاره اروگوئه ای به دلیل مصدومیت و بیماری تعدادی از بازی های این تیم را از دست داد، دیگو فورلان معتقد است که نقشی که ستاره جوان در گل کریم بنزما برابر بارسلونا داشت، باورنکردنی بود و نشان می دهد که او چقدر پیشرفت کرده است.

از سال 2018 که والورده خود را به ترکیب تیم نخست رئال مادرید تحمیل کرد، این ستاره جوان تبدیل به یکی از مهره های کلیدی در نقشه های زین الدین زیدان شده است. مخصوصا با توجه به انعطاف پذیری او و همچنین روحیه جنگندگی و تسلیم نشدن والورده که خود را در آخرین ال کلاسیکوی این فصل نیز به خوبی نشان داد.

 

1596229

 

فورلان در مصاحبه با مارکا از رابطه ای که با والورده دارد و توصیه هایی که در ابتدای حضور او در اسپانیا به ستاره جوان کرده است، صحبت کرد.

فورلان گفت: "ما همیشه با هم صحبت می کردیم و هنوز هم صحبت می کنیم. او واقعا پسر خوبی است. وقتی من به پنارول پیوستم او واقعا خیلی خیلی جوان بود، فقط 17 سال داشت، و چند ماه بعد به رئال مادرید پیوست.

ما در مورد رئال مادرید و اینکه او به یکی از بزرگترین باشگاه های جهان می رود صحبت کردیم. هنگامی که او در دپورتیوو لاکرونیا به صورت قرضی بازی می کرد، افت کرد و فصل سختی را پشت سر می گذاشت، زیرا گاهی اوقات بازی می کرد و گاهی اوقات نه، سپس آنها در بازی های زیادی شکست خوردند.

 

1596227

 

من هر چند وقت یک بار به او پیام می دادم و می گفتم که باید سعی کند در طول مدت حضور خود در دپورتیوو لاکرونیا سعی کند و هرچه بیشتر یاد بگیرد و سپس سال بعد او در رئال مادرید خواهد بود و اگر سال بعد نشد، سال بعدی دیگر به رئال خواهد رفت. اما او بازیکن با استعدادی است و نیاز دارد تا سخت تلاش کند تا از تجربیاتش در دپورتیو لاکرونیا درس بگیرد. بعد در یکی دو سال آینده یا حتی یک سال بعد با بهترین بازیکنان جهان بازی خواهد کرد، همان کاری که الان می کند.

نه فقط  او که برای همه بازیکنان همین وضع صدق می کند. اما بازیکنانی که به چشم می آیند همان هایی هستند که در پست او بازی می کنند. فکر می کنم که او بازی به بازی و سال به سال پیشرفت می کند.

روی گل اول کریم بنزما برابر بارسلونا، طوری که او توپ را گرفت و از بازیکنان حریف گذشت و بعد پاس داد... طوری که توپ را از نیمه زمین خودی گرفت و بعد همچنان تمام راه تا دروازه حریف پیش رفت باورنکردنی بود."

دیدگاه‌ها