کد خبر : 1787984 | 04 آبان 1400 ساعت 11:01 | 11.2K بازدید | 13 دیدگاه

ناکامی هازارد ادامه دارد؛ غیبت در پنجمین ال‌کلاسیکو

ادن هازارد، وینگر رئال مادرید، بار دیگر در دیدار رفت این فصل لالیگا برابر بارسلونا غایب بود.

ناکامی هازارد ادامه دارد؛ غیبت در پنجمین ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، هازارد که در ابتدای ماه جاری میلادی و در دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا مقابل تیم ملی فرانسه مصدوم شده بود، دو هفته به سختی تلاش و تمرین کرد تا بتواند برای حضور در بازی مقابل بارسلونا آماده شود.

این پنجمین تقابل رئال مادرید و بارسلونا از زمان پیوستن این بازیکن به جمع کهکشانی‌ها بود که او فرصت پیدا نکرد حتی برای یک دقیقه در آن به میدان برود.

هازارد درواقع به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به رئال آمد اما پیش از آن نیز هشدار داده بود که شباهتی به این بازیکن ندارد و حالا پس از دو سال و سه ماه حتی در یک ال‌کلاسیکو به میدان نرفته تا این موضوع را ثابت کرده باشد.

او چهار بازی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داد: او در سال 2019 در دو ال‌کلاسیکو به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا که در بازی برابر پاری سن ژرمن به آن دچار شد غایب بود. هرچند بسیاری امید داشتند که در بازی که در برنابئو برگزار شد به زمین برود اما یک هفته پیش از آن بازی در دیدار برابر لوانته مصدوم شد.

 

1634912

 

این بازیکن بلژیکی در فصل 21-2020 نیز دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه پای راست شد و 25 روز غایب بود تا پنج بازی را از دست بدهد که یکی از آنها ال‌کلاسیکوی نوکمپ بود.

در بازی برگشت نیز که در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار شد، این بازیکن به دلیل مصدومیت مجدد از ناحیه ماهیچه قادر به همراهی تیمش نبود.

با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد که پیشرفت بسیاری صورت گرفته، چرا که او این بار به همراه تیمش به نوکمپ سفر کرد اما در نهایت تنها روی نیمکت قرار گرفت و فرصتی برای حضور در میدان به او داده نشد.

این شاید بدترین اتفاق برای بازیکنی باشد که به عنوان چهره اصلی دوران پس از کریستیانو رونالدو به برنابئو قدم گذاشت اما این فصل نیز به دشواری در 9 بازی از 12 بازی انجام شده به میدان رفته و در هیچکدام 90 دقیقه کامل بازی نکرده است.

همانطور که آنچلوتی مدعی شد، خود هازارد نیز از این شرایط و مشکلات به شدت خسته شده است. این مربی ایتالیایی در واقع به تعدد مصدومیت‌هایی اشاره دارد که باعث شده این بازیکن از شرایط طبیعی دور شود.

 

1634506

 

تمامی شواهر نشانگر این است که هازارد می‌تواند در دیدار هفته بعد برابر اوساسونا در زمین حاضر باشد اما او حالا رقیبی به نام وینیسیوس جونیور دارد که عملکردی درخشان در ترکیب رئال به نمایش گذاشته و اعتماد آنچلوتی را جلب کرده است.

سیستم 3-3-4 که از سوی سرمربی ایتالیایی به کار گرفته می‌شود نیز حضور او در زمین را دشوار می‌کند. به کارگیری او مستلزم تغییر سیستم به 1-3-2-4 است تا هازارد بتواند پشت بنزما و با حضور رودریگو و وینیسیوس در زمین حاضر شود و بعید است که آنچلوتی چین تصمیمی داشته باشد.

به نظر می‌رسد که شرایط هازارد در سانتیاگو برنابئو دشوارتر از هر زمان دیگری شده است. او یک ال‌کلاسیکوی دیگر را از دست داد تا تعداد غیبت‌هایش در این دیدار مهم به پنج برسد و این یعنی ناکامی او در پیراهن رئال مادرید همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها