کد خبر : 1794941 | 08 آذر 1400 ساعت 01:27 | 21.8K بازدید | 25 دیدگاه

رئال 2-1 سویا: برای بردن به وینیسیوس پاس بدهید

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با گل دقایق پایانی وینیسیوس جونیور با نتیجه 2-1 سویا را شکست بدهد.

رئال 2-1 سویا: برای بردن به وینیسیوس پاس بدهید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی تا آخرین دقایق بازی امتیازات را با تیم حریف تقسیم کرده بودند تا اینکه گل تماشایی وینیسیوس، سه امتیاز را نصیب رئال کرد تا این تیم همچنان با چهار امتیاز برتری در صدر جدول لالیگا جای داشته باشد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در دقیقه 12 بود که سویا روی اولین موقعیت جدی بازی به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه رئال بود که رافا میر ارسال خوب آکونیا را با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

1668961

 

دو دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که روی اشتباه کارواخال، سویا به گل دوم برسد اما حضور به موقع آلابا، مانع گلزنی دوباره رافا میر شد.

در ادامه رئالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در مقابل در دقیقه 31، چیزی نمانده بود که سویا به گل دوم برسد اما ضربه تماشایی لوکاس اکامپوس به تیر دروازه کورتوا برخورد کرد.

یک دقیقه رئال به گل تساوی رسید. شوت محکم ادر میلیاتو از پشت محوطه جریمه را یاسین بونو به سختی برگشت داد اما توپ برگشتی به بنزما رسید و او هم به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

 

1668964

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به زدن گل های بعدی بودند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را سویا بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه رئال ایجاد کنند.

در دقیقه 57، روی یک حرکت تیمی از بازیکنان رئال، مارکو آسنسیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه سویا پیدا نکرد.

در ادامه این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه سویا داشتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

بازی به همین ترتیب ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان نتیجه تساوی نیمه اول به پایان خواهد رسید، وینیسیوس جونیور در دقیقه 87 گل برتری رئال را به ثمر رساند. روی یک پاس بلند مورب از ادر میلیتائو بود که وینیسیوس در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت عرضی، با شوتی تماشایی دروازه را باز کرد.

 

1668995

 

بازیکنان سویا که همه چیز را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند اما در دقایق باقی مانده نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت بازی با برتری 2-1 رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها