کد خبر : 1797132 | 18 آذر 1400 ساعت 16:19 | 64.1K بازدید | 19 دیدگاه

مدافع بارسا حاضر به عذرخواهی نشد

عذر بدتر از گناه، توضیح لنگله در مورد عکس جنجالی

کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسا در مورد خنده هایش کنار روبرت لواندوفسکی دقایقی پس از شکست سنگین بارسا در مونیخ توضیح داد.

عذر بدتر از گناه، توضیح لنگله در مورد عکس جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین بایرن مونیخ متحمل شکست سنگین 3-0 شد تا با لیگ قهرمانان وداع کند. در ادامه فصل هواداران بارسا باید منتظر تماشای بازی های تیم شان در لیگ اروپا باشند. در ساعاتی که هوادارن خشمگین و ناراحت از این ناکامی بودد، انتشار تصاویری از کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسا در حال خنده و خوش و بش با روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن خبرساز شده است.

 

 

1672403

 

 

خنده هایی روی اعصاب هواداران بارسا که احتمالا باعث واکنش های منفی علیه این بازیکن در بازی های خانگی پیش رو در نوکمپ خواهد شد.

 

موج واکنش های منفی در شبکه های اجتماعی به حدی بود که لنگله دقایقی پیش مجبور به واکنش شد. او که البته حاضر به عذرخواهی برای حرکت پرحاشیه اش نشد، با انتشار متنی در اینستاگرام خود نوشت:« می خواهم برای هواداران بارسا پیامی بفرستم. ابتدا باید بگویم به خاطر نتیجه ای که در میدان رقم خورد، غمگین هستم. بارسا شایسته بهترین هاست و باید در جمع بزرگان باشد ولی دیروز نتوانستیم به این هدف برسیم.

 

 

1672311

 

 

دوم اینکه در مورد تصویر منتشر شده از من کنار روبرت لواندوفسکی در پایان بازی باید بگویم که آن یک واکنش لحظه ای بود و هرگز بیان کننده احساس درونی ام نبود. هر کسی مرا می شناسد، می داند چه عشق و تعهدی به حرفه ام، به بارسلونا و خصوصا هواداران دارم. هرگز از خودم واکنشی نشان نمی دهم که باعث آزار هواداران و توهین به باشگاه شود. همه بازیکنان غمگین و ناراحت هستیم ولی حالا یک ماموریت مهم داریم و آن هم بازگرداندن بارسا به جایگاه شایسته اش است.»

دیدگاه‌ها