کد خبر : 1797442 | 19 آذر 1400 ساعت 22:49 | 53K بازدید | 6 دیدگاه

پیام لاپورتا به هواداران بارسا پس از حذف از CL

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، در تلاش است تا بازیکنانی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

پیام لاپورتا به هواداران بارسا پس از حذف از CL

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ شکست خورد تا از صعود به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها بازمانده و راهی لیگ اروپا شود.

ژاوی که چند هفته قبل به جای رونالد کومان، روی نیمکت این تیم نشسته بود نیز نتوانسته تغییر قابل توجهی را ایجاد کند. هرچند شرایط این تیم در لالیگا بهتر شده اما به نظر می‌رسد که بارسا در بسیاری از پست‌ها نیاز به تغییرات اساسی دارد.

خوان لاپورتا با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی در گفتگو با هواداران اظهار داشت:« من هم به اندازه شما از حذف از لیگ قهرمانان ناراحت و ناامید هستم. ما همه روی این موضوع توافق داریم که باید تیم اول را تقویت کنیم.»

 

1661482

 

با این حال، لاپورتا به خوبی می‌داند که با توجه به قوانین فرپلی مالی اول باید بازیکنانی را از فهرست فعلی بارسا به فروش برساند و سپس برای خرید بازیکنان جدید اقدام کند.

او ادامه داد:« مشکل این است که ما قراردادهای بسیار سنگینی داریم که باعث می‌شود جایی برای پرداخت دستمزد نداشته باشیم. ما به دنبال راه حل و فرمولی هستیم که بتوانیم این تیم را در زمستان تقویت کنیم. به سختی تلاش می‌کنیم تا به این راه حل برسیم و مطمئنیم که این اتفاق رخ خواهد داد.»

لاپورتا در ادامه از هواداران خواست که اتحادشان را حفظ کرده و در کنار بارسلونا بمانند تا این باشگاه بتواند بار دیگر به مسیر درست برگردد.

امروز بسیاری از منابع خبری مدعی شده بودند که بارسلونا قصد دارد در زمستان بازیکنانی چون فیلیپه کوتینیو، ساموئل اومتیتی، مینگوئزا، لوک دی یونگ و حتی فرانکی دی یونگ را به فروش برساند.

دیدگاه‌ها