کد خبر : 1798075 | 23 آذر 1400 ساعت 09:33 | 28.3K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای پدر هافبک بارسلونا:

پنچ تیم مطرح اروپایی خواهان دی یونگ هستند

پدر فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی، بارسلونا مدعی شده که پنج لیگ مطرح اروپایی به او علاقه دارند.

پنچ تیم مطرح اروپایی خواهان دی یونگ هستند

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ این فصل و پس از حدف از لیگ قهرمانان و نمایش متزلزل در لالیگا، با انتقاداتی به دلیل عملکردش در ترکیب بارسلونا روبرو شده است.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که این بازیکن 24 ساله ممکن است جز گزینه‌های فروش باشد تا به حل بحران مالی بارسا کمک کند و پدر او نیز مدعی شده که باشگاه‌های بسیاری به این بازیکن علاقمند هستند.

جان دی یونگ در گفتگو با Algemeen Dagblad اظهار داشت:« انتقال به منچستریونایتد و بایرن مونیخ چندان محتمل نیست. هوا در آنجا معمولا بد است. البته که همه چیز به فوتبال مربوط است اما این موضوع هم اهمیت خودش را دارد. البته من می‌دانم که بارسلونا به پول نیاز دارد و پیشنهاد خوب برای فرانکی می‌تواند کمک کند اما فکر نمی‌کنم او به زودی جدا شود. هرچند، پنج باشگاه مطرح اروپایی خواهان او هستند.»

 

1657805

 

دی یونگ یکی از مهره‌های اصلی بارسلونا دراین فصل بوده و 19 بازی در تمامی رقابت‌ها در ترکیب این تیم انجام داده است. او تا به حال یک گل برای تیم ژاوی به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز ارسال کرده است.

بارسا در حال حاضر در رده هشتم جدول رده‌بندی لالیگا جای گرفته و 18 امتیاز از رئال مادرید که در صدر جدول ایستاده فاصله دارد.

این تیم همچنین با قبول شکست برابر بایرن مونیخ در  آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و با توجه به پیروزی بنفیکا در دیگر بازی این گروه مقابل دیناموکیف، در رده سوم جدول قرار گرفت و از صعود به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها بازماند تا راهی لیگ اروپا شود.

دیدگاه‌ها