کد خبر : 1822290 | 11 اردیبهشت 1401 ساعت 21:54 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

وستهام ۱-۲ آرسنال؛ با تمام قدرت به دنبال کسب سهمیه

آرسنال در یک بازی سخت و بسیار مهم موفق شد وستهام را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

وستهام ۱-۲ آرسنال؛ با تمام قدرت به دنبال کسب سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد امشب از سری مسابقات هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهام بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 2-1 به سود شاگردان میکل آرتتا خاتمه یافت.

بازی در نیمه اول متعادل آغاز شد و دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. حتی در یکی دو صحنه وستهام می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند اما عملکرد خوب مدافع آرسنال مانع رقم خوردن این اتفاق شد.

1710221

در دقیقه 38 قفل دروازه وستهام شکسته شد و آرسنال موفق شد گل اول را به ثمر برساند. ارسال کرنر بوکایو ساکا با ضربه سر تماشایی راب هولدینگ همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه‌ اول نزدیک می‌شد و وستهام توانست گل تساوی را به ثمر برساند. پاس ولادیمیر کوفال با ضربه تمام کننده جرارد بوون همراه شد تا نتیجه 1-1 شود. 

1710222

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی 1-1 به پایان برسد.

آرسنال در نیمه دوم شروع بهتری داشت و در دقیقه 54 موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند. این بار گابریل موفق شد ارسال گابریل مارتینلی را با یک ضربه سر تبدیل به گل کند تا توپچی‌ها با نتیجه 2-1 پیش بیفتند. 

وستهام برای به ثمر رساندن گل تساوی یک پارچه حمله شده بود و این مسئله فرصت را در اختیار آرسنال قرار داد که چند ضد حمله بسیار خطرناک روی دروازه حریف ترتیب دهد. آرسنال می‌توانست روی یکی از این ضدحملات گل سوم را به ثمر رسانده و خیال خود را از پیروزی راحت کند اما بی دقتی بازیکنان این تیم مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

1710223

در ادامه بازی تلاش‌های وستهام برای به ثمر رساندن گل تساوی بی‌نتیجه ماند تا این دیدار با پیروزی آرسنال خاتمه پیدا کند و تیم میکل آرتتا دوباره فاصله را با تاتنهام به دو امتیاز افزایش دهد و یک گام دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شود.

آرسنال قطعاً در هفته های آینده تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا در بازی‌های خود به پیروزی رسیده و نهایتاً به هدف اصلی اش در این فصل یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها