کد خبر : 1829566 | 28 خرداد 1401 ساعت 10:54 | 28.7K بازدید | 5 دیدگاه

سرنوشت دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی

احتمال انتقال قرضی قایدی، احمد نور شاید بماند

روزنامه البیان امارات از احتمال انتقال قرضی مهدی قایدی خبر داد. این روزنامه همچنین از مبهم بودن وضعیت احمد نوراللهی خبر داد.

احتمال انتقال قرضی قایدی، احمد نور شاید بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از تغییرات روی نیمکت شباب الاهلی و حضور لئوناردو ژاردیم پرتغالی به جای مهدی علی، ابهامات پیرامون آینده دو بازیکن ایرانی این تیم افزایش یافته است. روزنامه البیان در گزارشی به وضعیت بازیکنان این تیم در فصل بعد پرداخته است.

البیان نوشته است: باشگاه شباب الاهلی منتظر حضور لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید پرتغالی خود در روزهای آینده است تا برنامه آماده سازی، تاریخ و محل اردوی خارجی و تعیین تکلیف بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تابستانی را برای فصل آینده مشخص کند.

این روزنامه اضافه کرد: مدیریت شوالیه‌های دبی پرونده بازیکنان خارجی را باز گذاشت و منتظر تصمیم ژاردیم در مورد بازیکنان فعلی و نیازهای تیم به بازیکنان جدید برای تقویت شباب الاهلی در فصل آینده است.

البیان از احتمال انتقال قرضی وینگر ایرانی خبر داد و نوشت: در شباب الاهلی، تمایل به انتقال قرضی مهدی قایدی و توماس اولسن مهاجم نروژی وجود دارد و از بین احمد نوراللهی و عزیز جانیف ازبکستانی یکی را انتخاب می کند. مدیران در انتظار نظر سرمربی هستند هر چند که با توجه به تمدید قرارداد جانیف، احتمال باقی ماندن او در تیم بیشتر است.

دیدگاه‌ها