کد خبر : 1829744 | 29 خرداد 1401 ساعت 14:13 | 34.5K بازدید | 2 دیدگاه

وعده ویژه مربی ایران برای هفته دوم لیگ ملت‌ها

مربی تیم ملی والیبال شرایط تیم ایران پیش از آغاز هفته دوم لیگ ملت‌ها را خوب ارزیابی کرد و نوید هفته متفاوتی برای این تیم داد.

وعده ویژه مربی ایران برای هفته دوم لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، عظیم جزیده درباره شرایط تیم ایران پیش از شروع هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در صوفیه بلغارستان، گفت: از روز پنجشنبه که به اینجا (صوفیه) آمدیم یک روز کامل استراحت داشتیم و به‌رغم این‌که جت لگی (تغییر ساعت روز و شب) داشتیم، اما خدا را شکر دو جلسه صبح و عصر تمرین انجام شد و جلسات سه ساعت توپی سپری کردیم.
وی افزود: وضعیت میزبانی خوب بوده اما امیدوارم نزدیک مسابقات بهتر شود، مخصوصا شرایط غذایی که خیلی متنوع نبود.

جزیده خاطرنشان کرد: از فردا (دوشنبه) قرار است در سالن اصلی مسابقات تمرین کنیم. امیدوارم شرایط به سمتی برود که اتفاقات خوبی بیافتد. تمرینات تیم ایران هم خوبی سپری شده و بچه‌ها هم قسم شدند تا نمایش خوبی ‌داشته باشند و فعلا مشکلی وجود ندارد.

مربی تیم ملی درباره اضافه شدن امیررضا سرلک و بردیا سعادت یادآور شد: دو بازیکن جدید هم دو روز تمرین با تیم پشت سر گذاشتند و خوب هماهنگ شدند. به نظر من این هفته، هفته متفاوت تری خواهد بود. تیم ایران در هفته اول با دو برد و دو باخت نتایج مورد قبولی داشت. روند رو به رو شد ادامه دهیم و با توجه به اینکه ۹۹ درصد ترکیب تیم‌ها نسبت به قبل عوض شده نتیجه خوبی بگیریم. ضمن اینکه فراموش نکنیم برزیل و آمریکا با ترکیب کامل به این هفته از مسابقات آمدند.

دیدگاه‌ها