کد خبر : 1831064 | 07 تیر 1401 ساعت 09:00 | 108.8K بازدید | 78 دیدگاه

استوری‌ای که پاک شد اما کارش را کرد

حمله سیاوش یزدانی به مهدی‌پور به خاطر دانشگر!

مدافع سرباز تیم استقلال با انتشار توییتی جنجالی به هافبک این تیم کنایه‌ی تندی زد.

حمله سیاوش یزدانی به مهدی‌پور به خاطر دانشگر!

به گزارش "ورزش سه" سیاوش یزدانی که بعد از شادی گل محمد دانشگر در بازی با سپاهان به تعریف و تمجید از او پرداخته بود و معتقد بود در اوج بی‌توجهی ارکان باشگاه استقلال، این بازیکن به یاد دو سرباز تیمش (یزدانی و مرادمند) است، حالا با انتشار یک توییت و بازنشر آن در استوری اینستاگرام و در ادامه یک پست سعی در جبران کار دانشگر داشت.
ماجرا از این قرار است که مهدی مهدی پور بعد از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال با انتشار یک استوری بحث برانگیز جملاتی را نوشت که به نظر مخاطب آن محمد دانشگر می‌رسید.

1723728

مهدی پور با کنار هم قرار دادن کلماتی چون خانواده و پول سعی داشت نشان دهد که به خاطر پول استقلال را ترک نمی‌کند.
هرچند این استوری جنجالی مهدی پور با واکنشی از سوی محمد دانشگر همراه نبود اما دوست صمیمی او و بازیکن حالا جامانده از ترکیب استقلال یعنی سیاوش یزدانی با یک توییت تند و تیز حسابی بدون نام بردن از هافبک استقلال به او حمله کرد.
 

1723727

البته مدافع سرباز استقلال به این استوری نیز بسنده نکرد و در لحظات پایانی شب گذشته با انتشار یک پست دلتنگی پیشروی خودش از دوری دانشگر را توصیف کرد.

1723729

کنایه های تند و تیز یزدانی به مهدی پور از آن جهت عجیب است که این بازیکن در صورت برگشتن به استقلال با مهدی پور هم‌تیمی می شود. موضوعی که احتمالاً بدون حاشیه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها