کد خبر : 1832425 | 15 تیر 1401 ساعت 23:00 | 51.3K بازدید | 9 دیدگاه

خبر بد برای آرسنال؛ مدافع آرژانتینی به یونایتد رسید

بر اساس گزارش‌ها، انتقال لیساندرو مارتینز، ستاره آرژانتینی آژاکس، به منچستریونایتد قطعی شده و این خبر بدی برای باشگاه آرسنال است.

خبر بد برای آرسنال؛ مدافع آرژانتینی به یونایتد رسید

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های رسانه‌‌ای حاکی است لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس، قطعا به منچستریونایتد خواهد پیوست و تنها مراحلی جزئی که عملا کاغذبازی است برای رسمی شدن قرارداد او باقی مانده. این خبر بدی برای باشگاه آرسنال است که تلاش زیادی برای خرید مارتینز به خرج داد.

در هفته‌های اخیر شایعات نشان می‌‌داد دو باشگاه آرسنال و منچستریونایتد برای خرید این مدافع 24ساله آرژانتینی تلاش می‌کنند. هر دو باشگاه امسال تابستان سخت به دنبال تقویت مرکز خط دفاعی خود هستند.

1725600

اما حالا مشخص شده که در این نبرد سرانجام منچستریونایتد به پیروزی رسیده و انتظار می‌رود لیساندرو با قراردادی 40 میلیون یورویی راهی اولدترافورد شود.

رودی گالتی، روزنامه‌نگار مشهور در حوزه نقل و انتقالات اروپا، با تایید این خبر در توییتر خود نوشت:" انتقال لیساندرو مارتینز قطعی شده و به‌زودی رسمی خواهد شد. تنها کمی کاغذبازی باقی مانده و این قرارداد خیلی زود امضا می‌شود".

در صورت رسمی شدن این انتقال، لیساندرو مارتینز به دومین خرید امسال تابستان اریک تن‌هاخ تبدیل خواهد شد. او در آژاکس سابق بازی زیر نظر تن‌هاخ را داشته و گفته می‌شود سرمربی هلندی علاقه زیادی به سبک بازی مارتینز دارد.

یونایتد تا کنون تنها یک خرید داشته و تایرل لاماسیا را از فاینورد به‌خدمت گرفته. لیساندرو به مدت سه فصل در آژاکس بازی کرده و در این مدت 120 بازی برای بزرگترین باشگاه هلند انجام داده.

دیدگاه‌ها