کد خبر : 1834917 | 01 مرداد 1401 ساعت 20:20 | 22.2K بازدید | 3 دیدگاه

بارسا از کنده ناامید شد؛ ستاره بیلبائو در راه نوکمپ

بارسلونا که از جذب ژول کنده، مدافع سویا، ناامید شده قصد دارد به جای او اینیگو مارتینز، دفاع وسط باتجربه اتلتیک بیلبائو را به‌خدمت بگیرد.

بارسا از کنده ناامید شد؛ ستاره بیلبائو در راه نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته رقابت تنگاتنگ بین دو باشگاه بارسلونا و چلسی برای به‌خدمت گرفتن ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا، گزارش‌ها در اسپانیا حاکی است بارسلونا از خرید او ناامید شده و به نظر می‌رسد کنده راهی چلسی خواهد شد.

بارسلونا که مصمم است خط دفاعی خود را تقویت کند به جای ژول کنده، یک مدافع باتجربه را هدف گرفته و اینیگو مارتینز، دفاع وسط اتلتیک بیلبائو را نشان کرده است. مشکل اینجا است که بیلبائو به باشگاه کاتالان اطلاع داد تنها در صورت دریافت پیشنهادی بالاتر از 50 میلیون یورو حاضر به مذاکره خواهد بود.

1729538

ژاوی به مدیریت باشگاه بارسلونا اطلاع داده فصل آینده به یک دفاع وسط چپ‌پا نیاز خواهد داشت. بعد از جدایی کلمنت لنگله، با قرارداد قرضی، بارسا در حال حاضر تنها یک دفاع وسط چپ‌پا در اختیار دارد که کسی نیست جز ساموئل اومتیتی. سرمربی بارسا حضور یک دفاع وسط چپ‌پای دیگر را در تیمش الزامی می‌بیند.

رسانه‌ها در اسپانیا گزارش دادند ماتئو آله‌مانی، مدیر ورزشی بارسا درباره انتقال مارتینز با رئیس باشگاه بیلبائو تلفنی صحبت کرده است. شخص مارتینز که بازی کردن در بارسلونا را پیشرفتی بزرگ در دوران فوتبالی‌اش می‌داند برای پیوستن به تیم کاتالان مشتاق است.

اما مساله این است که از قرارداد مارتینز با بیلبائو یک سال دیگر باقی مانده و بند آزادسازی قرارداد او 80 میلیون یورو است. بارسلونا اما می‌داند که در مذاکرات می‌تواند از بیلبائو تخفیف بگیرد و او را با قیمتی کمتر از این جذب کند.

بر اساس گزار‌ش‌ها مدیریت باشگاه بیلبائو در شروع مذاکرات به بارسلونا اطلاع داده که اگر با پیشنهادی بیشتر از 50 میلیون یورو به مذاکرات وارد شود می‌توانند گفت‌وگوها را ادامه دهند. 
 

دیدگاه‌ها