کد خبر : 1836018 | 09 مرداد 1401 ساعت 10:21 | 28.2K بازدید | 23 دیدگاه

آنچلوتی: ولخرجی بارسا من را متعجب نمی‌کند

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که هزینه بالا خریدهای بارسلونا جای تعجب ندارد.

آنچلوتی: ولخرجی بارسا من را متعجب نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید صبح روز یکشنبه به وقت ایران برابر یوونتوس قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این تیم پیش از این یک شکست و یک تساوی را در مسابقات دوستانه تور پیش فصل در آمریکا به دست آورده بود اما به نظر می‌رسد که رفته رفته پیشرفت کرده و حالا از شرایط بهتری برخوردار است. 
آنچلوتی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« ما بخش اول این فصل را به خوبی سپری کردیم. تور پیش فصل با نتیجه خوبی به پایان رسید که نشان داد پیشرفت کرده‌ایم. روزهای خوبی را در آمریکا پشت سر گذاشتیم و همه چیز برای ما درست پیش رفت.»
سرمربی رئال مادرید با ابراز رضایت از شرایط تیمش اظهار داشت:« همه چیز بسیار مثبت و خوب است چون ما هیچ مصدومیتی نداشتیم. تنها مشکلی که پیش آمد پیچ خوردگی پای کارواخال بود که خیلی زود درمان شد. پیش فصل ما عالی بود. بازی امشب را به دقت ارزیابی خواهیم کرد و اطمینان داریم که قهرمان سوپرکاپ هستیم.»

1729723

او با اشاره به استقبال خوبی که از این تیم در آمریکا شد اضافه کرد:« همه چیز فوق العاده بود. تاثیر چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان همچنان ادامه دارد. شما می‌توانید هواداران رئال مادرید را در هر جای دنیا پیدا کنید.»
این مربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی درباره اهمیت کاسمیرو، مودریچ و کروس گفت:« من این سه نفر را مثلث برمودا صدا می‌کنم چون وقتی به هم پاس می‌دهند، توپ بین آنها ناپدید می‌شود. عطش تیم آخرین چیزی است که من را نگران می‌کند. این تیم همیشه به دنبال پیروزی است و با حضور این سه نفر و بنزما و دیگر بازیکنان همیشه این ویژگی را با خود دارد.»
آنچلوتی همچنین درباره خریدهای متعدد و گرانقیمت بارسا اظهار داشت:« آنها تیمی بسیار فوق‌العاده ساخته‌اند. من درباره تیم خودم نگران هستم و در حال حاضر به خاطر هیچ موضوع دیگری نگران نیستم. آنها باید رقابت کنند. از هزینه صورت گرفته توسط آنها متعجب نشدم. دیگر هیچ چیزی در فوتبال باعث تعجب من نمی‌شود.»

دیدگاه‌ها