کد خبر : 1837272 | 17 مرداد 1401 ساعت 14:48 | 83.1K بازدید | 5 دیدگاه

جام کنفدراسیون‌ها؛ ایران با برد استارت زد

تیم ملی جوانان والیبال ایران در اولین مسابقه خود در جام کنفدراسیون‌ها بر پاکستان غلبه کرد.

جام کنفدراسیون‌ها؛ ایران با برد استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال جوانان ایران که با توجه به سیاست گذاری فدراسیون والیبال ایران برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده است، با هدف گذاری دفاع از اعتبار والیبال ایران، با میانگین سنی ۱۸ سال و میانگین قدی ۱۹۵ سانتی متر و با داشتن ۷ بازیکن بالای دومتر، جوان‌ترین تیم این دوره از مسابقات و یکی از تیم‌های بلند قامت این دوره از رقابت‌هاست.

ملی پوشان جوان والیبال ایران امروز در اولین مسابقه خود در جام کنفدراسیون‌ها به مصاف پاکستان رفتند و در نهایت با نتیجه ٣-١ حریف خود را شکست دادند. بر خلاف انتظار پاکستان شروع بهتری داشت و ست اول را ٢۵-٢١ پیروز شد اما در ست های بعدی ایران با نتایج ٢۵-١۶، ٢۵-١٨ و ٢۵-٢١ به پیروزی رسید تا شروع خوبی را در جام کنفدراسیون‌ها تجربه کرده باشد.

گفتنی است در شش دوره قبلی جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا هفت کشور ایران، چین، کره، قطر، هند، ژاپن و قزاقستان بر روی سکو رفتند که والیبال ایران با سه قهرمانی (2008 ،2010 و 2016) و دو نایب قهرمانی (2012 و 2018) پرافتخارترین کشور این رقابت‌ها است. تیم ملی ب ایران در سال 2014  در رتبه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت.

دیدگاه‌ها