کد خبر : 1840319 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:14 | 42.1K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم مصدومیت امیرحسین شدید نباشد

حسینی: برد را به غلامی تقدیم می‌کنیم

سرمربی پیکان می گوید بازیکنانش وقت تلف نکردند و قصد در کنترل بازی داشتند که با تذکر او نیز مواجه شدند.

حسینی: برد را به غلامی تقدیم می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: بعد از شکستی که در هفته گذشته داشتیم سعی کردیم خودمان را جمع و جور کنیم و با وجود اینکه دو هفته از بازی ها گذشته بود سعی کردیم نفت مسجدسلیمان  را آناليز کنیم. خدا را شکر بچه ها ما زحمت کشیدند. در این هوا و شرایط سخت، عملکرد خوبی داشتند. فکر می کنم کمترین موقعیت را به حریف دادیم.
وی ادامه داد: امیرحسین غلامی دچار مصدومیت شدیدی شد که همه را متاسف کرد‌‌ امیدارم آن چیزی که فکر می کنیم نباشد. این برد را به جوان خوبمان تقدیم می کنیم. 

سرمربی پیکان در خصوص سوال خبرنگار مبنی‌ بر تمارض شاگردانش عنوان کرد: جا دارد از شما و مردم خوب مسجدسلیمان تشکر کنم. آن موقع که اینجا بودیم مردم خیلی به ما لطف داشتند؛ فکر می کنم بزرگ ترین اشتباه زندگی ام این بود که آن نیم فصل از این تیم جدا شدم. در مورد بازی هم باید بگویم بچه ها جوان هستند و می خواستند بازی را کنترل کنند و من خودم کنار خط به آن ها تذکر دادم. 
وی در مورد اعتراضش بعد از پایان نیمه اول گفت: در آن صحنه خطا شدیدی شد. فیزیوتراپ تیم ما گفت رباط صلیبی بازیکن ما پاره شده است و داور هیچ عکس العملی نداشت. پارگی رباط صلیبی وحشتناک و دردناک ترین نوع مصدومیت برای یک بازیکن است و برای همین ما اعتراض کردیم.

ویدئو: 258390

دیدگاه‌ها