کد خبر : 1842034 | 13 شهریور 1401 ساعت 12:44 | 27.8K بازدید | 18 دیدگاه

کاوه رضایی در نقش لوکادیا برای تراکتور؟

شواهد حاکی از آن است که قربان بردیف قصد دارد از کاوه رضایی در دیدار با آلومینیوم استفاده کند.

کاوه رضایی در نقش لوکادیا برای تراکتور؟

به گزارش ورزش سه، کاوه رضایی مهاجم جدید تیم تراکتور که پس از ناکامی در انتقال به استقلال، مسیر تبریز را برای ادامه فوتبالش حداقل در نیم فصل پیش‌رو برگزید، تاکنون سه جلسه تمرینی را با تراکتور پشت سر گذاشته و بردیف از آمادگی او رضایت دارد.

نکته جالب اینکه بردیف، در تمرین روز گذشته او را به همراه محمد عباس‌زاده در نوک پیکان خط حمله تیم اصلی قرار داد تا مشخص شود احتمال دارد او در تصمیمی شگفت‌انگیز، خرید جدید تیمش را خیلی زود معارفه کند.

بردیف از وضعیت خط حمله تراکتور راضی نیست و اعتقاد دارد که در کنار عباس‌زاده باید یک مهاجم دیگر هم قرار گیرد و در حالت فعلی، عباس‌زاده به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

1741819

او همچنین معتقد است کاوه رضایی با جنگندگی و دوندگی بیشتر، مهره مدنظرش برای حضور در ترکیب است و می‌تواند مشکل تیم را حل کند.

حال باید دید که در تمرین امروز چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا رضایی در مقابل آلومینیوم به عنوان بازیکن فیکس به میدان می‌رود یا از روی نیمکت بازی را آغاز می‌کند.

نکته جالب اینکه دو هفته پیش یحیی گل‌محمدی نیز مهاجم جدید خود، لوکادیا، را در بازی با آلومینیوم برای اولین بار به زمین فرستاد و حالا شاید مشابه این اتفاق، دوباره برای تیم رحمتی رقم بخورد.

دیدگاه‌ها