کد خبر : 1843554 | 22 شهریور 1401 ساعت 16:15 | 23.5K بازدید | 17 دیدگاه

از خط حمله تیمم راضی هستم

آنچلوتی: کریم، وینی و رودریگو را دارم؛ امباپه را نمی‌خواهم

کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد کیلیان امباپه صراحتا گفت که از مهاجمان فعلی خود راضی است و نیازی به ستاره فرانسوی ندارد.

آنچلوتی: کریم، وینی و رودریگو را دارم؛ امباپه را نمی‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در برنابئو رئال مادرید میزبان لایپزیش است. این دومین بازی رئال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان است و قطعا پس از پیروزی برابر سلتیک، به دنبال دومین برد متوالی است. لایپزیش در بازی نخست خود برابر شاختار 1-4 مغلوب شد.

1739776

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:« این بازی برای ما بسیار مهم است. لایپزیش در هفته های نخست فصل مشکلاتی داشت ولی در بازی اخیر برابر دورتموند عالی کار کرد و پیروز شد. آنها مربی خود را تغییر داده اند و بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی هم دارند. لایپزیش را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده ایم و کاملا آماده این بازی هستیم.»

شرایط روحی وینیسیوس پس از انتقادات زیاد به سبک بازی‌اش:« وینیسیوس خوب و با روحیه است. با او در مورد انتقادات حرف نزده ام و می دانم که به خوبی از لحاظ ذهنی آماده بازی فرداست. اصلا نیازی نیست در مورد سبک بازی او باهم صحبت کنیم. وینی باید به همین روند خوبش ادامه بدهد.»

25 سال پس از اولین تجربه مربیگری در لیگ قهرمانان:« از این قضیه اطلاع نداشتم. در لیگ قهرمانان روزهای خوب و البته غم انگیزی را تجربه کرده ام. سعی کرده ام همیشه خاطرات خوب قهرمانی با تیم هایم را در یاد داشته باشم(دو قهرمانی با میلان و دو قهرمانی با رئال). امسال هم هدف ما قهرمانی است و این تیم هیچ حد و مرزی ندارد.»

1744165

عصبانیت مارکو آسنسیو از نیمکت نشینی در بازی برابر مایورکا:« آسنسیو نه جوان است و نه بازیکنی مسن. او باید تحمل کند و امیدوار باشد. روز بازی با مایورکا عصبانی بود ولی دیروز و امروز بسیار خوب تمرین کرد و این همان چیزی است که از او انتظار دارم. او فردا شانس بازی خواهد داشت.»

1743378

امروز اعلام شد که قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی دو ساله است و تمدید برای سال سوم به تصمیم خودش بستگی دارد. این احتمال وجود دارد که امباپه دو سال دیگر به رئال برود. کارلتو در این رابطه گفت:« صادقانه بگویم که از داشتن کریم بنزما، وینیسیوس، رودریگو و نیز دیگر مهاجمان‌مان راضی هستم. به امباپه و هیچ مهاجم دیگری نیاز ندارم.»

1744203

بازیکنان خطرناک لایپزیش:« خط حمله خطرناکی دارند. تیمو ورنر و انکونکو بازیکنان بسیار خوبی هستند. باید مراقب‌شان باشیم و البته لایپزیش در خط دفاع و میانی هم کیفیت بالایی دارد.»

وضعیت ادن هازارد:« هر چه از او انتظار داشتم را در بازی برابر مایورکا انجام داد. این برای من بسیار مهم بود. از هازارد نخواسته بودم که گلزنی کند. او وظایفی دیگر داشت. بدون کریم هم مشکلی نداشته ایم و در دو بازی اخیر هفت گل زده ایم. از هازارد و دیگر مهاجمان راضی هستم.»

احتمال حضور بنزما در دربی مادرید:« روند بهبودی کریم خوب است و شاید به دربی برسد. اگر 100 درصد آماده باشد، بازی خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها