کد خبر : 1845578 | 06 مهر 1401 ساعت 15:03 | 30.2K بازدید | 5 دیدگاه

خود سادیو مانه هم پذیرفت؛ اوضاع چندان خوب نیست!

سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، چندان از اوضاع فعلی اش در این باشگاه راضی نیست.

خود سادیو مانه هم پذیرفت؛ اوضاع چندان خوب نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در همان اوایل پنجره تابستانی بود که سادیو مانه بعد از شش فصل موفق در لیورپول از این باشگاه جدا شده و به بایرن مونیخ پیوست. علیرغم شروعی خوب، اوضاع در هفته های اخیر چندان مورد رضایت سادیو مانه نبوده و این بازیکن قادر به گلزنی برای تیم جدیدش نبوده است. انتقادات از این مهاجم 31 ساله شدت گرفته و برخی معتقدند او گزینه مناسبی برای بایرن محسوب نمی شود. امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد سادیو مانه وضعیت خود در باشگاه بایرن مونیخ را به صورت جدی بررسی کرده و شرایط را تحت نظر دارد.

1748588

او به‌عنوان یک بازیکن بزرگ و درجه یک، انتقادات اخیر را پذیرفته، به دنبال بهانه نیست و وقتی سرمربی او را در ترکیب قرار نمی دهد، این تصمیم یولیان ناگلزمان را درک می‌کند. سادیو مانه خودش هم از اینکه در این مقطع نمی تواند توانایی های خود را نشان دهد، ناراحت بوده و از این اوضاع اصلا راضی نیست. با این وجود، سادیو مانه نسبت به خودش و تردیدی نداشته و روحیه اش را حفظ کرده است.

این ستاره سنگالی در گذشته چنین شرایطی را در باشگاه سابقش مانند لیورپول و ساوتهمپتون نیز داشته و این موقعیت را تجربه کرده است. سادیو مانه به خوبی می داند که فرم ضعیف او به شرایط تیم نیز مربوط می شود و بایرن مونیخ در مجموع حال و روز چندان خوبی ندارد. ستاره های تاثیرگذار و مهمی مانند مانوئل نویر، توماس مولر و جاشوا کیمیش اغلب خواهان ارتباط با مانه بوده و این مهاجم باتجربه را از رهبران رختکن می دانند. 

دیدگاه‌ها