کد خبر : 1849350 | 29 مهر 1401 ساعت 21:33 | 33.5K بازدید | 10 دیدگاه

بازگشت ناموفق مطهری بعد از ۵ هفته

لیز خوردن‌های بدموقع ارسلان در آزادی

در هفته دهم لیگ برتر، سرانجام ارسلان مطهری بعد از ۵ بازی غیبت در ترکیب آبی‌ها از دقیقه ۶۰ به جای پیمان بابایی وارد زمین شد.

لیز خوردن‌های بدموقع ارسلان در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری که این فصل شرایط سخت‌تری را نسبت به فصل گذشته تحمل می‌کند، در این بازی ۳۰ دقیقه فرصت داشت تا بتواند شایستگی‌هایش را به ساپینتو نشان دهد.

ارسلان در هفته نخست ۲۶ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما نتوانست مقابل سپاهان نمایش خوبی ارائه دهد. بعد از این بازی بود که ساپینتو برای وارد کردن نام کاوه رضایی به لیست استقلال روی نام مطهری خط قرمز کشید و او را در لیست خروج قرار دارد.

اتفاقی که رخ نداد و ارسلان جدایی مسالمت آمیز را نپذیرفت و کاوه هم راهی تبریز شد. پس از این اتفاق مهاجم مغضوب ساپینتو چند هفته‌ای را دور از تمرینات گروهی پشت سر گذاشت اما سرانجام ساپینتو تصمیم گرفت از مهاجمش استفاده کند.

ارسلان در هفته پنجم و در بازی مقابل پیکان از دقیقه ۸۴ وارد زمین شد و نتوانست کار خاصی انجام دهد. او تا هفته دهم و بازی مقابل آلومینیوم دور از ترکیب ماند و امشب ۳۰ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

ارسلان مطهری در یک موقعیت تک به تک مغلوب پورحمیدی شد و ۲ مرتبه در محوطه جریمه و در بدترین زمان ممکن روی زمین لیز خورد تا فرصت گلزنی را از دست بدهد.

حتی تکل دقیقه آخری این بازیکن روی پای مدافع آلومینیوم تحت تاثیر لیز خوردن‌هایش شدت گرفت و منجر به دریافت کارت زرد و جنجال‌های پایان بازی شد.

حالا پس از گذشت ۱۰ هفته از لیگ برتر، ارسلان مطهری مجموعا ۶۲ دقیقه از ۹۰۰ دقیقه ممکن را برای آبی‌ها به میدان رفته و نتوانسته در فرصت‌های کوتاهی که در اختیارش قرار می‌گیرد اثرگذاری بالایی داشته باشد.

مهاجم محبوب هواداران استقلال در دربی‌های سال‌های اخیر، این روزها اصلا شرایط خوبی را سپری نمی‌کند.

1755366

دیدگاه‌ها