کد خبر : 1867274 | 08 بهمن 1401 ساعت 15:45 | 52K بازدید | 47 دیدگاه

ریو فردیناند:

اگر بارسا پیشنهاد بدهد، اودگارد رفتنی است

ریو فردیناند معتقد است بارسلونا پس از آرسنال بهترین باشگاه برای مارتین اودگارد است و اگر باشگاه کاتالان پیشنهاد بدهد، حفظ ستاره نروژی دشوار خواهد بود.

اگر بارسا پیشنهاد بدهد، اودگارد رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا در فصل جاری حاکم بلامنازع لیگ برتر انگلیس بوده‌اند و هفته‌هاست که صدر جدول را به خود اختصاص داده‌اند. مارتین اودگارد، هافبک 24ساله نروژی، که در تیم آرتتا بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندد، یکی از ستون‌های مهم و کلیدی موفقیت توپچی‌ها بوده است.

1795077

درحالی‌که اودگارد در خط میانی بازی می‌کند و نقش فرمانده مرکز میدان را بر عهده دارد، در لیگ برتر از بهترین گلزنان بوده و 8 گل به ثمر رسانده است. او پنج پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده است.

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، می‌گوید اودگارد تا به اینجا بهترین بازیکن لیگ بوده است: «در حال حاضر بازیکنی بهتر از اودگارد در لیگ برتر نداریم و از نظر من او بهترین بازیکن فصل است. اگر روند گلزنی هالند کمی افت کند، آرسنال فاتح لیگ خواهد شد و اودگارد نیز همچنان بهترین بازیکن سال برای من خواهد ماند.»

1795078

فردیناند ادامه داد: «با ادامه درخشش کنونی، اودگارد پیشنهادات زیادی از تیم‌های بزرگ اروپایی دریافت خواهد کرد و از نظر من تنها باشگاهی که پس از آرسنال برای او مناسب است، بارسلونا خواهد بود. اگر بارسا پیشنهاد بدهد و برای جذب اودگارد پافشاری کند، حفظ او دشوار خواهد بود.»

لازم به ذکر است که اودگارد سال‌ها در عضویت رئال قرار داشت، ولی پس از چند انتقال قرضی و نیز نیمکت‌نشینی‌های زیاد در رئال، ترجیح داد جدا شود و در تابستان 2021 به آرسنال پیوست.

دیدگاه‌ها