کد خبر : 1921302 | 27 فروردين 1402 ساعت 01:41 | 137.9K بازدید | 122 دیدگاه

ما آن تیم موردعلاقه و گل سرسبد نیستیم

طعنه‌های بی‌پایان مورایس به استقلال و پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم در هفته‌های پیش رو کار ساده‌ای برابر تیم‌های قعر جدولی نخواهد داشت.

طعنه‌های بی‌پایان مورایس به استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس پس از پیروزی دو بر صفر برابر مس رفسنجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: صحبت‌هایم را از جو بازی شروع می‌کنم که همیشه امکان این را دارد که تغییر ایجاد کند و تغییر هم ایجاد کرد. حمایت هواداران‌مان خیلی مهم بود و از مسئولان، شورای تامین و پلیس تشکر می‌کنم؛ خیلی مهم بود که چنین جمعیتی را کنترل کنند.

او سپس در خصوص بازی گفت: یک‌ بار دیگر از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی ارائه دادند که بازی ساده‌ای هم نبود. مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و یکی از تیم‌هایی است که کمترین گل دریافتی را داشتند و به همین دلیل هم بازی ساده‌ای نبود؛ یک بازی خیلی جدی از طرف تیم ما که می‌توانم بگویم کار بازیکنانم فوق‌العاده بود‌. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم و دو گل زدیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم. به تیم مس رفسنجان تبریک می‌گویم که فصل خوبی داشتند و بازی خیلی خوبی ارائه دادند و تیم قابل احترامی هستند.

مورایس در واکنش به اینکه آیا این پیروزی کار سپاهان را در هفته‌های آینده آسان‌تر می‌کند، گفت: فکر نمی‌کنم و دلیل آن را هم می‌گویم. ابتدا باید بگویم که دیدید مس کرمان باخت و نفت مسجدسلیمان برد و تقریبا اختلاف کم شد و فکر می‌کنم صنعت نفت هم ۱۶ امتیاز داشته باشد. همه فکر می‌کنند بازی‌های ساده‌ای با تیم‌های پایین جدول خواهیم داشت، در صورتی که کاملا برعکس است، چون تیم‌هایی هستند که برای ماندن در لیگ امید دارند و این کار ما را سخت می‌کند. شاید یک اتفاق رخ بدهد.

ویدئو: 297953

سرمربی سپاهان در واکنش به اینکه تمرکز بازیکنان این تیم در دقایقی از نیمه دوم کمتر شد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم. مس رفسنجان به دنبال این بود که بالاخره چیزی از این بازی به دست بیاورد و در همین راستا بازیکنان هجومی و تاکتیک خود را تغییر داد. ما هم عقب زمین‌مان را شلوغ نکردیم و سعی کردیم در بازیکنان جلوی زمین برتری داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان حریف را از عقب زمین خودشان کنترل کنیم. فقط زمانی که ۲-۰ جلو افتادیم، تغییری ایجاد کردیم که عقب تیم‌مان ثبات بیشتری داشته باشد. ما مقابل مدافعان خیلی خوبی بازی می‌کردیم و آنها خواستند با تغییر هجومی که داشتند، امنیت را برقرار کنند و نزدیک به دفاع وسط‌های ما بازی کنند که همین‌طور هم شد. اما زمانی که یک تیم‌ می‌خواهد بازی کند، با زمانی که فقط می‌خواهد توپ‌های بلند بزند و از توپ‌های سوم استفاده کند، متفاوت است. فکر‌ می‌کنم اینطور نیست و من مخالفم.
مورایس درباره استقبال خوب تماشاگران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تماشاگران حضور خوبی داشتند و از این موضوع خوشحال هستم. حضور آنها باعث افتخار ماست و امیدوارم هواداران بیشتری در بازی بعدی ما بیایند. در اواخر لیگ حضور هواداران خیلی حائز اهمیت است تا از یک‌سری مشکلات عبور کنیم.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به صحبتش در کنفرانس پیش از بازی خاطرنشان کرد: تیم موردعلاقه و گل سرسبد نیستیم، چون دو پنالتی خیلی واضح در یک بازی برای ما گرفته نشد، در صورتی که خودتان می‌بینید که یک‌سری از تیم‌ها شبیه‌سازی انجام می‌دهند (تمارض می‌کنند) و برای آنها پنالتی گرفته می‌شود. می‌دانم، ما تیم موردعلاقه نیستیم.

وی درباره تغییرات تاکتیکی در خط دفاعی و بازی با 3 مدافع عنوان کرد: من با 3 دفاع بازی نکردم، با 2 دفاع وسط بازی کردم. اما بعضی وقت‌ها ممکن است نسبت به جابه‌جایی بازیکنان تیم حریف وظیفه متفاوتی را به بازیکنانم بدهم. در صورتی که ما با 2 مدافع وسط، دو مدافع کناری، سه هافبک وسط و سه بازیکن تهاجمی بازی کردیم. بعضی وقت‌ها مدافعان کنار باز بودند و وینگرها داخل، برخی اوقات نیز برعکس. شاید در آینده فقط با یک دفاع وسط بازی کنم.

مورایس در مورد اینکه منظورش از اینکه آنها تیم موردعلاقه نیستند چه بوده، اظهار داشت: من درباره تیم‌های موردعلاقه صحبت کردم، ولی یک‌سری از تیم‌ها با تصمیماتی پاداش می‌گیرند و بابت یک صحنه قضاوت می‌کنند و بعضی وقت‌ها هم در یک صحنه که بیرون از محوطه جریمه است پنالتی می‌گیرند. در یک‌سری مواقع خیلی شبیه به همان صحنه است ولی تامل می‌کنند و چیزی اعلام نمی‌کنند. اشاره به پنالتی تراکتور نمی‌کنم که بگویم بیرون از محوطه بود، آن یک پنالتی منصفانه بود که گرفته شد. چیزی که برای من عجیب است که یک صحنه کاملا مشابه به همان صحنه برای ما سوت زده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها