کد خبر : 1941446 | 11 خرداد 1402 ساعت 21:55 | 20.6K بازدید | 74 دیدگاه

لائوتارو: برای سیتی برنامه‌های خاصی دارم

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، می‌گوید نراتزوری بعد از پیروزی مقابل بارسا می‌دانست در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد. او می‌گوید برای منچسترسیتی برنامه‌هایی ویژه دارد.

لائوتارو: برای سیتی برنامه‌های خاصی دارم

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر، می‌گوید برای بازی با منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا برنامه‌های ویژه‌ای دارد و برای این بازی بزرگ آماده می‌شود.

نراتزوری 11 روز دیگر در شهر استانبول باید در فینال چمپیونزلیگ به مصاف منچسترسیتی و پپ گواردیولا برود. دیداری که در استادیوم آتاتورک این شهر برگزار خواهد شد.

لائوتارو در گفت‌وگو با مجله لیگ قهرمانان درباره این بازی گفت: "بعد از پیروزی مقابل بارسلونا بود که فهمیدیم در این فصل چمپیونزلیگ می‌توانیم موفق بشویم. تیم ما اتحاد خوبی دارد و با همین اتحاد به فینال رسیدیم. ولی در مرحله بعدی جلوی پورتو کار خیلی سخت شد. در یک‌چهارم هم دیدار با بنفیکا برایمان خیلی دشوار بود. ولی ما در طول فصل حتی در سری آ کم باختیم و خوب گل زدیم. در دیدار مقابل پورتو و بنفیکا مربی ما نقاط قوت و ضعف حریف را به خوبی تحلیل کرد و نشان‌مان داد چطور می‌توانیم از سد آنها عبور کنیم."

1879352

ستاره آرژانتینی اینتر در ادامه گفت: "در نیمه‌نهایی از نظر عملکرد فوتبالی به مراتب بهتر از میلان بودیم. وقتی در بازی اول خیلی زود دو گل زدیم اعتماد به نفس‌مان بالا رفت و در بازی برگشت با حضور پرقدرت هواداران‌مان خیال‌مان از صعود به فینال راحت بود."

لائوتارو درباره دیدار با منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان در پاسخ به این سوال که آیا قدرت سیتی باعث نگران شدن بازیکنان اینتر می‌شود گفت: "من قبل از هر بازی عصبی می‌شوم. ولی ما باید از این فینال لذت ببریم. فرصت قهرمانی در چمپیونزلیگ فرصتی نیست که هر روز در اختیار یک فوتبالیست قرار بگیرد. من برای بازی با سیتی به شکلی خاص آماده می‌شوم. من همیشه دروازه‌بان‌های حریف را آنالیز می‌کنم و به جزئیات اهمیت می‌دهم. خلاصه برای آن بازی برنامه‌های خاصی دارم."

1869138

دیدگاه‌ها