کد خبر : 1942150 | 15 خرداد 1402 ساعت 23:11 | 22.2K بازدید | 15 دیدگاه

دیبالا: با یکی از بهترین مربیان تاریخ کار کردم

پائولو دیبالا، بازیکن آرژانتینی رم با افسوس از عدم دستیابی به جام در فصل اخیر خوشحال است که با یکی از بهترین مربیان تاریخ کار کرده است.

دیبالا: با یکی از بهترین مربیان تاریخ کار کردم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی فصل 23-2022 سری آ تیم رم مقابل اسپتزیا به برتری 2-1 دست پیدا کرد. این پیروزی با ضربه پنالتی پائولو دیبالا به دست آمد.

دیبالا درخصوص فصل سختی که رم پشت سر گذاشت گفت: "بله، فکر می‌کنم همه ما مستحق آن بودیم. متاسفم که یک فینال را از دست دادم و به جام نزدیک شدم، اما همانطور که یکی از هم‌تیمی‌هایم به من گفت این فوتبال است. گاهی اوقات همه چیز بر وفق مراد شما پیش می‌رود، گاهی اوقات آن‌ها به مصاف شما می‌روند. فکر می‌کنم همه ما باید به فصلی که سپری کرده‌ایم، افتخار کنیم.

به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‎‌کنم
لحظات سختی وجود داشت که تیم باید چیز بیشتری می‌داد، ما با همه چیز و همه جنگیدیم. فکر می‌کنم شاید به خاطر کاری که انجام دادیم، چه در لیگ و چه در لیگ اروپا، شایستگی بیشتری داشتیم. آسان نبود، من به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم، آن‌ها همه چیز را گذاشتند و من نمی‌توانم از چیزی شکایت کنم.

1883773

دست خالی به خانه می‌رویم
فصل خوبی داشتیم اما دست خالی به خانه می‌رویم. رسیدن به لیگ اروپا برای بازی برگشت در سال آینده مهم بود. ما خوشحالیم، حالا می‌خواهیم کمی استراحت کنیم، سپس به این فکر می‌کنیم که سال آینده چه اتفاقی می‌افتد.

با یکی از بهترین مربیان تاریخ کار کردم
از اولین روزی که با استقبال مردم و هم‌تیمی‌هایم مواجه شدم، توانستم با یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال کار کنم و با افراد زیادی آشنا شدم. برای من این یک شروع جدید است، احساس می‌کنم یک بازیکن بالغ با تجربه زیاد هستم. فکر می‌کردم می‌توانم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و در اینجا بازیکنان با تجربه زیادی پیدا کردم که بردهای زیادی کسب کرده‌اند. طرفداران هم در خانه و هم در خارج از خانه ما را همراهی کرده‌اند و این یک انرژی مضاعف است.

از دستاوردم خوشحالم
من از دستاورد شخصی که به دست آوردم خوشحالم زیرا به تیم کمک کرد تا به جلو حرکت کند، همانطور که گفتم دوست داشتم به چیزهای بیشتری برسم، زیرا وقتی رسیدم گفتم می‌خواهم چند جام برنده شوم. متاسفانه امسال نتوانستیم جام ببریم.

دیدگاه‌ها